Verdens bedste lille tøs, nu en stjerne på himlen

Vores elskede lille mus, måtte haste indlægges søndag aften, først hos egen dyrlæge men mandag måtte vi skynde os til Århus dyrehospital, da hendes tilstand blev forværret…
Hun nægtede at spise og drak kun sparsomt, efter adskellige blodprøver og andre div. Tests, måtte vi se os slået da resultaterne viste at vores elskede lille Ziva havde fået FIP…

Tirsdag eftermiddag d. 22/5, sov Ziva stille ind i Mads arme, og vi måtte tage hjem velvidende at vores hus nu ville være umådelig tomt, til trods for at vi altså har 7 andre katte, men ingen af dem har samme personlighed som vores Ziva, hun var i og over alt…

En rutsjebane tur af rang, over 10.000kr fattigere men værst af alt mistede vi vores stjerne og Mads sin soulmate…

Hun var noget ganske for os begge…

R.i.p. Min smukke tøs :broken_heart::broken_heart:

1 Synes om

:kram: til og hvil i fred Ziva :lys:

:lys:

:lys:
Det gør mig så ondt for jer alle.
:kram:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Møgsygdom :frowning:

Nu er Ziva i kattehimmelen, og jeg kan for min del sige, at der er hun i RIGTIGT godt selskab <3

Kram til jer fra mig :hjerte:

Åh lille bitte verdens bedste Ziva. Var det nu også nødvendigt - vi skulle jo have glædet os over dig i mange år endnu :cold_sweat: Din søster Dollie går og venter sig lige nu, det skulle du jo også have gjort. Måske der kan komme en lille kusine der kan indtage din plads, hvem ved… - men det vil blive store poteaftryk at træde i, du var en ener! Trøsteknus til de to-benede!

3 Synes om

Et :lys: for Ziva

:lys:

:lys:

:lys:

image

Det vil være nogle kæmpe poteaftryk at fylde ud… men vi er begge enige om at vores hjem bare ikke skal være uden en europé… de sidste dage har vi virkelig måtte indse at Ziva bare har fyldt rigtig meget, der kommer nye ting til hver dag, som vi mangler af hendes små skarnsstreger… men alt hvad hun gjorde, var jo bare med til at gøre Ziva til noget unikt… og mads’ syntes det er møj kedeligt ved middagsbordet, selvom han altid har bandet det langt væk at hun skulle blande sig…
hun havde sine små finurligheder - men hun var bare en ener… og hun er meget savnet !

4 Synes om

:lys:

:kram:

:kram:

:kram:

L****sygdom

:lys: Ziva :hjerte:

:kram:

:kram:

Det gør mig ondt :kram: