April tanker

Åh den her er sjov

Mangler du en skilt så naboer forstår du vil sove længe, så er den her :laughing:

6 Synes om

Nu kører den første omgang i opvaskemaskinen (en lille bordmodel) :ok:
Lammet var svinegodt og der var en smule tilovers :yum:
Alle hyggede og sørme om ikke påskeharen havde været forbi og gemme æg, forskellige steder i haven

17 Synes om

Åh jeg siger også tak for marinade opskrift til lam, det var godt. :yum:

1 Synes om

Velbekomme :blush:
Dejligt I kunne lide det :ok:

1 Synes om

Jeg sov selvfølgelig over mig og mødte 20 minutter for sent til min behandling på sygehuset :rolleyes2:
Det går jo alligevel, men derhjemme var stor panik :panik: … en dårlig måde at starte dagen på :flushed:

9 Synes om

Look at it from the bright side - du fik både sovet længere OG nåede behandlingen… :sunglasses: :+1: :wink:

6 Synes om

Så leder vi efter ny grus igen igen…

Jeg kan huske nogen herinde nævnte noget fra en eller anden discount kæde, som de havde opdaget var godt.

Men kan jeg finde det :surrender:

2 Synes om

Lige pt bruger jeg hvidt grus fra Lidl. Prisen taget i betragtning så synes jeg det er vanvittig godt til prisen - 35 kr for 6 kg. Måske er det den du har hørt om? Jeg prøvede det af efter at have læst flere sige det var godt. Er tilfreds indtil videre.

3 Synes om

Det vælger jeg at sige, det var :joy:

Nu prøver vi i hvert fald det - Tak!

2 Synes om

Er tilfreds med evne til at klumpe, jeg synes det støver mindre end Tigerino som jeg ellers har brugt. Lige pt. har jeg en der har dårlig mave, der performer det fuldt ud så godt som Tigerino både med klumpeevne og binding af lugt. Ingen af dem er vildt gode til at tage lugten af dårlig maven. Normal kattemave tager det fint lugten af.

4 Synes om

Det prøver vi!

Havde fundet en type på zooplus, jeg troede Hr Bakketømmer syntes var godt nok eftersom han ikke har brokket sig i et år :joy: Men åbenbart klumper det ikke godt nok.

2 Synes om

Jeg bruger det fra Olivers, jeg har i mange år været modstander af det med babypudder i, men herhjemme kan drengene bedst lidt det med pudder :roll_eyes:

3 Synes om

Det fra Lidl klumper IMO dårligere end Tigerino og Absolut, og så er jeg ikke fan af at der er duft i.
6 kg for 35 kr., ja ja, men når jeg plejer at købe 13 kg for 70 kr., så slår det alligevel ikke prisen på noget, jeg synes, er bedre. Men det er da nemt at købe og få afprøvet :smil:
Det var det fra Lidl i fik en lille sjat af fra mig til Hammel i øvrigt.

2 Synes om

Jeg ville også langt hellere købe det med aktiv kuld pga den gode klumpevne, men en hel palle er fandme meget grus på en gang :joy:

2 Synes om

Jaeh, men kan du ikke dele med nogle af dem i området? Også nu hvor I kommer på udstillinger er det nemmere at deles med resten af kattefolket. EUR folket købte sammen i december, og før det købte jeg med en mentorelev, og før det nogle gange med Tine Larsen, og før det igen så med Gitte Callesen i Bramming :smil:

2 Synes om

I mit næste liv vil jeg altså ikke have fertil hankat :hot_face::nauseated_face: Kæft et arbejde det er :crazy_face: Hver 4-5 dag står den på total nedvaskning af hans soveværelse (badeværelse)
Han er egentligt ikke et svin, han lugter bare enormt grimt når han tisser :face_with_hand_over_mouth:
Længe leve chip og hankattebukser :face_with_hand_over_mouth:

6 Synes om

Hvilket grus er det du køber?

Jeg har brugt Olivers i mange år - men det er slut nu. De bliver ved med at sætte prisen op og her ved sidste ordre endte jeg med at betale 100 kr for 10 kg. Det syntes jeg er for dyrt?

1 Synes om

@Skattekat - derfor:

3 Synes om

Agrosam sælger Absolut. Jeg køber en af de varianter med aktiv kul, pt synes jeg den der også har aloe vera er bedst, tidligere har det været den hvide uden aloe vera dog.
Jeg går sammen med nogen og køber en hel palle (70-80 sække) ad gangen, og så er vi kommet ned i en rimelig pris :smil: Sidste gang gav vi 70 kr/sæk for 13 kg (inkl. fragt), men det er lidt tid siden.

2 Synes om

Det er da fuldstændig vanvittig billigt. Er det fordi der måske er en aftale med Jyrak og Agrosam?
Jeg kan ikke komme længere ned end 80,- pr sæk de gang jeg har bestilt. Så kommer der “over-broen-fragt” på også, også synes jeg det går hen og bliver dyrt.

2 Synes om