Dagens Menu April

Ikke kylling og softice :stuck_out_tongue_winking_eye:

Men pølser og kartoffel røsti :wink:.

3 Synes om

Rugbrød med banan

2 Synes om

Resterne af min gulerodssuppe med ingefær fra igår.

2 Synes om

Pastasalat med pesto og kylling

2 Synes om

Brasede kartofler Spejlæg

Killing med fajita krydderi
Tex mex pandekager med forskellige grøntsager og kylling der i også

2 Synes om

Hvor køber du killing henne?

Er det daggamle killinger, eller halvstore katte? :grin:

4 Synes om

Åh. :laughing:

Nej jeg nøjes nu med kylling

Åh jeg er træt oppe kl 3 og ikke sovet siden kl 12

Tak @Milles_mor , der kom smilet lige frem

2 Synes om

Velbekomme, det var også meningen, at få smilet frem, midt i trætheden. Håber du snart kommer over den :hjerte: .

2 Synes om

I går hotdogs. I dag skal vi til forårsfest sammen med Knuds søster, så det bliver spændende hvad vi skal have.

3 Synes om

Ja det bliver spændende hvad de serverer til forårsfest. Nok gode chancer for, at det er lidt mere end hotdogs. Selv om de bestemt også er gode. Rigtig god forårsfest @Jeanette
:bouquet: :sunflower: :hibiscus: :herb: :blossom: :rose:🪻 :shamrock:
:broccoli: :taco: 🫛 :cut_of_meat: :avocado: :stuffed_flatbread: :pizza: :green_salad: :ice_cream:.

2 Synes om

Hjemme lavet stjerne skud

2 Synes om

Vi fik gullash med kartoffelmos, gammeldavs æblegrød til dessert, senere efter amerikansk lotteri fik vi kaffe og småkager.
En hyggelig af, med god snak med nye mennesker.:star_struck:

3 Synes om

Dejligt med en hyggelig aften, med lækker mad og god snak med nye mennesker :blush:.

3 Synes om

Lasagne

4 Synes om

Oste/pølse tapas med rosévin til og en Napoleons hat til dessert. Fejre at mit billån er indfriet

5 Synes om

Vi har 4 børn til overnatning og de kunne ikke blive enig om menuen.
Knud havde foreslået at menyen skulle være fra Guldkylling. Jeg havde dog også købt ind til lasagne, men havde glemt at de to store ikke lide det, Jens var dog henrykt, så selvfølgelig fik han lasagne og det mente han også Knud skulle have :tihi:
De andre fik nuggets og fritter, mens jeg fik kylling.

5 Synes om

Det må da siges, at være et alsidigt måltid, med noget for enhver :grinning:.
Du er da en fantastisk mormor/farmor @Jeanette

1 Synes om

Lidt forkælelse skal der til, og de skal ikke tvinges til at spise noge de ikke bryder sig om.
Mine børn lærte fra små, at de skal smage på maden, for før kan de ikke sige, de ikke kan lide det, og de praltisere de også, nu de selv har fået børn.
Signe har det svært med kartofler, så derfor får hun et stykke brød til maden i stedet for.

5 Synes om

Ja min yngste søn kunne i en periode heller ikke spise kogte kartofler, men han ville gerne have dem rå, så han fik en rå kartoffel. Kan ikke huske om han spiste en hel kartoffel. Senere ville han godt have en enkelt kogt kartoffel, men sovsen måtte ikke røre ved noget af det andet, der lå på tallerkenen, for så kunne han ikke se, hvad det var.
De børn altså :smiling_face_with_three_hearts:.
Han kan, nu som voksen, heller ikke li’ at hans mad bliver sovset til :blush:.

4 Synes om

Mmm, rå kartofler er guf. :star_struck:

3 Synes om