Kattebilleder april

Sådan lå de to stumphaler i går:

Og sådan her ligger de i dag:

Igor er jo nødt til at passe på at lillebror ikke render nogen steder :grinning:

22 Synes om

Hvor er de søde. :smelter:

3 Synes om

Min veninde kunne ikke være i hendes hjem pga hende som bor hos min veninde har hendes kat med.

Min veninde kan ikke tåle katten, så jeg har sagt ja til den kan bo her til min venindes veninde finder hendes eget sted at bo.

Han hedder vistnok Pjuske, og indtilvidere har Simba råbt lidt af ham og han har råbt tilbage.

Hvis jeg blander mig langer Simba ud efter ham (dog uden klør), så de skal nok lige finde ud af det…

Aslan ligger i køjen og holder lav profil, Pjuske knurrede lidt da jeg viste ham Aslan, men holdt op da Aslan ikke svarede…

Jeg kan mærke på Pjuske jeg vidst skal give ham en ordenlig børste tur, og så skal jeg have hørt ejeren ad om jeg må trimme poterne, da de ligner noget der er løgn :smiley:

Hvis de ikke finder ud af det kan Pjuske få soveværelset for sig selv.

Min eks har sagt at hvis det kun er kort tid kan den være ude ved ham, men lige nu prøver vi her.

Og så håber jeg ejeren snart kan finde en lejlighed til hende, Pjuske, ejerens datter (eller hun har vidst 2) og en hund.

7 Synes om

Har lige fået at vide at Pjuske er 10 år, jeg troede ham var på alder med Simba :smiley:

2 Synes om

Det går frem ad, selv Aslan var henne og snuse til Pjuske, dog opdagede Pjuske ham og hvæste lidt af ham :smiley:

Og her til aften bliver der sovet i vindueskarmen

10 Synes om

Der er ro på

Det er lykkes mig at børste Pjuske lidt, klippe klør på forpoterne og trimme lidt under poterne på alle 4 poter :slight_smile:

8 Synes om

Såååå nuttet :heart:

8 Synes om

Det der staldkat bli’r jeg sgu’ nok aldrig helt god til - nu har hun siddet i regnen og kigget ind på mig i køkkenet i mindst 20 min… :see_no_evil:

21 Synes om

Luk hende nu bare ind …

5 Synes om

Ikke før Manse inviterer - men ellers var det sket! :smirk_cat:

9 Synes om


Arbejde be damned, siger Delle. Vi putter lige så godt. Altså. :ikkemig:

21 Synes om

For mig at se siger hun nærmere: F*ck arbejde…! :smirk_cat: :sunglasses:

4 Synes om

Ja det var også bare mig der forsøgte at bløde det lidt op. :joy:

3 Synes om

Pjuske nægtede at bruge mine kattebakker, så jeg fik min eks til at køre i Biltema efter en billig en til mig.

Pjuskes ejer fik valget imellem at betale de 75 kr eller lade bakken blive her når Pjuske flytter…

Hun valgte at betale…

Pjuske har godkendt den :slight_smile:

9 Synes om

3 missere :smiley: Hvad vådfoder ikke kan gøre :grin:

15 Synes om

Et par billeder fra Rags’ fødselsdagsfest i lørdags… :slight_smile:

Bastian foretrækker at spise alene, men han udnyttede lige situationen til at sniffe en damekat…


Dushara Tatters and Rags, Dushara Cathal Caithlin & Bastian, 30.03.2024.

23 Synes om

Har han ikke hørt om me too? :venter:

9 Synes om

Han er nu nuttet den pelsede :smiley:

Men han er ikke glad for børsten :see_no_evil: så håber han kan holde hans pels selv nogenlunde :smiley:

Jeg har hvertfald fået bekræftet at jeg er ikke selv skal have en (semi-eller)langhårs kat :slight_smile:

16 Synes om

Det er dejligt at se, at han og de to smokingkatte kommer fint ud af det :two_hearts:

Mht pelsen ligner det lidt, at han har svært ved at holde den helt selv. Ejer kan evt overveje at klippe ham ned en til to gange om året, for det bliver ikke lettere for ham med årene.

2 Synes om

Det tvivler jeg på hun vil gøre :slight_smile:

2 Synes om