Kattetaske

Inden jeg slår den op et andet sted, så skal KG-medlemmer have muligheden.
En kattetaske, meget lig den jeg selv har rendt rundt med i flere år efterhånden … denne her har aldrig været brugt.
Jeg kan ikke blive enig med mig selv om, hvad den skal koste, så kom med et bud … jeg lukker for bud i morgen kl. 20 :ok:

Mål 35x30 (BxH) - delt op i midten af en lynlåslomme

Jeg opdagede at lynlåsen (i lommen) mangler snippen man trækker i, så den har fået en erstatning

8 Synes om

Den der rem

Er der en taske der kan hænge på skulderen

Ja … remmen er ikke voldsomt lang, men kan godt sidde over skulderen …

3 Synes om

Tak
Hmm :gruble:

Den er super sød - men man kan da undre sig over hvilken race, der er tale om?:thinking: Er ikke sikker på den har helt ren stamtavle :sweat_smile:

3 Synes om

Det har jeg heldigvis ikke påstået, den har … tror den stammer fra en killingefabrik :cool:

1 Synes om

@Skattekat
Nu spørger jeg hvad havde du i tankerne

Jeg er ikke god til det her, vil ikke skam byde, har ikle en ide til hvad man kan byde

Min bekymring

Ja måske kan du afsløre hvad du selv har givet for den, eller hvad du minimum vil have for den? Altså starte buddet et sted? Den er super sjov.

1 Synes om

Det kan jeg ikke huske, har haft den liggende i flere år efterhånden … og jeg kan ikke engang huske, hvad jeg lavede i går :flushed:

Ikke under 50 kr … + fragt

2 Synes om

Ok jeg starter så 80 kr og fragt betale jeg

Jeg manger ny taske, den er sat sammen med sikker heds nåle
Remmen er godt nok for kort men kan da bruge den til start

Der er to ‘‘håndtag’’, et på hver side af åbningen … man kunne vel lave det om til én rem :gruble:
Er det fordi, du vil bære den på skrå over kroppen?

1 Synes om

Nej men tro den er for kort. Til jeg kan gå afslappet med den
Men det andet var en mulighed hmm nu tænker jeg

1 Synes om