Køkkenelastik spist

Hej. Jeg er helt ny herinde. Jeg er møg panisk. Jeg tror at min Bailey på snart 1 år har spist en elastik, sådan en køkkenelastik eller hvad man kalder dem.
Jeg er så bange for at der sker ham noget :cry:.
Han har spist haler fra mus (legetøj) før og også noget elastik/snor fra en drillepind før, uden der har været sket noget…
Han leger og spiser og laver ballade ligesom han plejer, men det er måske også kun 1-3 timer siden han har ædt den.
Han ska i forvejen til dyrlægen på tirsdag, men hvad ska jeg gøre nu? Vente og se tiden an, eller få fat i dyrlægevagten?

1 Synes om

Velkommen her til

Nu regner jeg med de garvede katte folk svare dig

Men mener jeg har læst/lært her inde
Så lang tid har er som normal, tag det med ro
Men hiv ham våd mad og våd mad og våd mad

Vil nogle rette mig hvis jeg husker forkert

Hold meget øje med ham og servere meget dåsemad.

Der er en risiko for at den sætter sig fast og en risiko for at den selv kommer ud

Derfor hold meget øje.
Hvis han på nogen måde virker anderledes så tag af sted og husk også at en kat altid vil skjule det der gør ondt, så derfor hold øje.

(Kaster op, bruger kattebakken uden resultat og bare er anderledes)
Men er du meget nervøs så ring og spørg dyre vagtlægen om hvad tegn du skal se efter, for det giver ofte en god ro og gør en opmærksom. Opkaldet er også gratis

7 Synes om

Jeg har givet ham ekstra vådmad idag, men nu gider han ik æde mere… han har igså fået sådan nogle liquid nogle fra vitakraft, sådan noget flydende “guffer” og dem har han fået 3 af idag…
Han har sovet som han plejer og leget og været fuld af ballade som han plejer når han har været vågen…
Har også ku bære løs på ham som jeg plejer.
Han havde lagt sig ude i håndvasken her til aften og putte - nok fordi der er køligt, men har taget ham med ind i seng, hvor han ligger sammen med mig nu…

Han var ude på bakken måske 5 timer efter elsatikken var væk, men der var ingen elastik med… og så har han ik skidt siden… det plejer han hver morgen og aften, og ik midt på dagen som idag…
Nu sover han godt nok, men håber godt nok at han ska ud på bakken og lave stort…
Hvor hurtigt eller langsomt kommer sådan noget skidt ud?

Han ska til dyrlægen på tirsdag og vaccineres, men ringer til dyrlægen imorgen og hører hvad hun siger…
Har ik ro fær jeg ser den elsatik igen… Min lille baby… jeg har ondt i maven for der må ik ske ham noget…

4 Synes om

:kram:

1 Synes om

:kram:

Nu har du jo også fyldt godt på ham med ting og sager, så det er nok derfor :slight_smile:

Det er altid godt at ringe til dyrlægen, hvis man er bekymret over noget.

1 Synes om

Hvordan går det med ham i dag?

2 Synes om