Sneleoparden

I følge WWF går det lidt bedre for dette smukke dyr i naturen.
Den er stadig truet men optællinger har vist, at den er steget i antal inden for de sidste år :thumbup:
Et billede taget fra WWF - jeg synes, den er eventyrlig smuk :smelter:

image

19 Synes om

Store kattedyr er bare så smukke…

3 Synes om

Den går frem af, og det er godt hvis den bliver ved :blush:

1 Synes om

Kattedyr er bare så smukke - uanset størrelse… :smirk: :heart:

7 Synes om

Sneleoparden er et fantastisk dyr :hjerte:

2 Synes om

Selvfølgelig - alle katte er smukke…
Men de store kattedyr er nu noget særligt.

4 Synes om

Da jeg var barn, var mit højeste ønske en tiger - OK, i skarp konkurrence med hest og hund… :smirk: :horse: :dog: :tiger:

4 Synes om

Denne lille fyr er lige født i Københavns Zoo - måske svaret på dit ønske @DorteH ?

ER han/hun bare nuser eller er den nuser? :heart_eyes:
image

7 Synes om

Så den godt i går - men de vil sgu’ nok ikke sælge… :sunglasses:

2 Synes om

Jo jo, det tror jeg godt, de vil. De sagde i hvert fald, der var stor efterspørgsel efter tigerunger. Du skal bare tage del i deres avlsprogram - men det betyder jo i givet fald flere små tigerunger, så det skulle vel ikke være noget problem? :wink:

4 Synes om

:smelter:

2 Synes om

Åh jeg glæder mig allerede nu, jeg skal have lavet en stort guf skål

Til når jeg skal følge @DorteH tiger der skal lære og går i ind hegning og når hun får killingere, tænker lidt hvad almindelige killingere kan lave af nummere, hvad kan tiger killingere så ikke, :laughing:

@DorteH jeg vil gerne spørge lambi om sponsorater på toliet papir og køkken ruller :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 Synes om

Altså - jeg har jo som sådan indhegninger nok, og indtil videre er der da ingen heste, der er lykkedes med at bryde ud af Hippolux hegnet… :thinking: :see_no_evil: :smirk:

3 Synes om

Jamen så er det jo på plads, :smiley:

1 Synes om