To skønne europé drenge på 2 år søger hjem sammen

Mangler du et par søde europé drenge?

En af mine killingekøbere er så uheldig at hun af pga nyudviklet svær allergi er nødt til at finde en ny familie til sine to elskede Europé drenge på knap 2 år; Mati og Fidel.

De to drenge er af racen Europé, har begge farven sort sølv klassisk tabby og er fra d. 15. maj 2022. På stamtavlen hedder de Eife’s Amando Amati og Eife’s Fidel Uriate. De bliver nyvaccineret inden de flytter, og er selvfølgelig neutraliserede, øremærkede og registreret i begge katteregistre. De er forsikret ved Agria, og denne kan overtages.

De to er hinandens bedste venner, og skal derfor kun ud i et hjem sammen. De er brødre og ligner hinanden meget i personlighed, selvom der også er forskelle. De er begge søde, kælne og nemme. Mati er charme, selvtillid og lækkert hår - han går ind i folk med træsko på, og elsker når der kommer gæster, der vil nusse og lege med ham. Fidel er et værre hængetræ, der elsker sit kendte menneske allerhøjest, men også gerne vil hilse på gæster og lege med dem, når han lige har set dem an.

De er begge nemme at holde i korrekt foderkondition (har tørkost til at stå, og får vådfoder 2 gange dagligt). De elsker at få lov til at lede efter gemte godbidder, og er mad-motiverede nok til at synes tricks er sjovt.

Fidel har en sjov vane med den top man river af posen på en ny fodersæk. Det er det bedste legetøj nogensinde, og han kommer og henter en når han har fået puttet dem alle ind hvor han ikke kan nå. De kan godt lide at lege gemmeleg, hvor ejer gemmer sig, og så kommer de og finder hende.

De sover begge med i sengen med ejer, og kommer begge og skal nusses i sofaen om aftenen. Hvis Fidel kunne få lov ville han være på skødet i af en i sofaen altid.

De er nemme at klippe negle på, sidder så pænt imens og venter på den efterfølgende godbid. De er vant til daglig støvsugning, hvilke de ikke er bange for, og de bliver enten liggende eller går i et andet rum. Når der føntørres hår betyder det at nu skal der fræses og leges. De er vant til at køre i bil, hvilket de klarer så fint.

Der kan følge alt det udstyr og legetøj med man måtte ønske, da ejer ikke har brug for det længere. Der medfølger selvfølgelig stamtavle, sundhedsbog og kontrakt.

De sælges ikke til friløb, men gerne til sikker ude-adgang i indhegnet have, altan eller lign. De er vant til at bo i lejlighed i Århus.

De må begge gerne flytte ud sammen for 3000 kr. Kontakt mig her eller på tlf. 28 70 84 98, så skal jeg formidle kontakt til ejer.

Fidel, Fiola og Mati

Fidel

Mati

Fidel ovenpå Mati

18 Synes om

Årh hvor ville jeg ønske jeg havde plads til de 2 smukke drenge :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

De er bare så søde & smukke. :heart:

Fantastisk ‘pakkeløsning’ med 2 søde katte :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

De søger stadig - og blev i sidste uge revaccineret og sundhedstjekket :smil:

5 Synes om

Er der et FB opslag man kan dele?

1 Synes om

Ja, meget gerne! Det ligger offentligt på min væg :smil:

1 Synes om