Anne P´s velopdragne killinger

HEY! :venter:

Altså… Jeg kan overhovedet ikke se eller læse om noget unormalt i denne her tråd… :gruble:
Det er da ganske almindelig katteadfærd der er beskrevet :hjerte:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;1294621]Altså… Jeg kan overhovedet ikke se eller læse om noget unormalt i denne her tråd… :gruble:
Det er da ganske almindelig katteadfærd der er beskrevet :hjerte:

/Mette[/QUOTE]

Nej vel :smiley: Som skrevet i starten af tråden, så reklamerer vi ikke for skarnsstreger, vi dokumenterer bare hvor god opdragelse killingerne har fået hjemmefra (og den fejler ikke noget :stuck_out_tongue: ) :smiley: Faktisk lidt en fjer i hatten til Anne :slight_smile:

Og jeg tænker jævnligt mens jeg læser dette her at jeg priser mig lykkelig for at have “unormale” katte i mine européer, for jeg ville godt nok blive noget træt i håret af den helt normale adfærd der udvises af hovedpersonerne i denne tråd :tihi:

Det er fordi du sælger de normale…

Mette, han var (og er stadig) den mest vidunderlige pestilens! -LOL :hjerte:
Dummere end vådt bølgepap med et hjerte på størrelse med det afrikanske kontinent. :tihi:

Og forøvrigt har Daisy STADIG ikke lavet noget som helst balladeagtigt. Ihvertifald ikke noget som JEG oplever som ballade. Måske en huskatte-ejer, som ikke er vant til siatalere og har levet med ildere i over 10 år, har et andet syn på det. :høhø:

Det ville bestemt også være for meget for mig; men jeg synes det er voldsomt underholdende at læse om :). Og søde ser de altså ud :hjerte:.

Og jo mere jeg læser om dem, jo mere ville jeg ønske jeg havde sådan et par stykker :tihi: Mine russere er de rene engle i forhold :høhø:

[QUOTE=Barky;1294640]Mette, han var (og er stadig) den mest vidunderlige pestilens! -LOL :hjerte:
Dummere end vådt bølgepap med et hjerte på størrelse med det afrikanske kontinent. :tihi:

Og forøvrigt har Daisy STADIG ikke lavet noget som helst balladeagtigt. Ihvertifald ikke noget som JEG oplever som ballade. Måske en huskatte-ejer, som ikke er vant til siatalere og har levet med ildere i over 10 år, har et andet syn på det. :høhø:[/QUOTE]

Jeg tror ikke engang en huskatte ejer vil se noget hun gør som værende uartig… Hun er undskyld mig meget kedelig, men ualmindelig sød…

Du vil ikke opleve mig endnu beskrive hendes intelligens for jeg har ikke endnu luret hende, det der søde artige noget, gør at hun er umulig at lurer… Tror aldrig vi har haft en killing som hende

Daisy ville ikke engang stresse en brite eller perser…

Hey, de var fuldstændigt normale da de forlod mit hjem! Hvad du så end gør ved dem, det vil jeg ikke tage ansvar for! :muhaha:
Ej OK, jeg vil godt erkende at Rhys er abnormalt kælen…

Du har vist en forkert opfattelse af huskatte :uha: Bare spørg Luise, hvem der var værst, da hun havde både huskatte og SIA :slight_smile:

AMEN!!! :smiley:

De husmisser gik over i historien som de mest mærkværdige “siatalere” nogensinde :smiley: Det værste var nok alligevel deres omgang med mad :tihi:

Altså af alle mine siatalere var det min huskat Teddy der mijauede mest. Ingen af mine “snaksagelige” racer har kunnet leve op til hans råberi. Ikke engang Arthurs daglige aftenkoncert, eller Scarface der råber på sengetid. :tihi:

Ja, Mira er godt nok ikke fra Anne P, men hun kunne være opdraget der… lige nu render jeg rundt og samler snotpapir op forsk. steder i huset fordi hun stjæler det fra papirskurven … juhuuuu :argh:

Vel næsten en definition på en skørtejæger :tihi:
Jeg stod og vaskede en pande op, og pludselig hang Brian på indersiden af min halv lange bluse… :dokdok:
Jeg gentager: En kat er ALDRIG blevet navngivet og levet så godt op til fordommene omkring et navn :smiley:

Og dog… :tihi:
Brian er dødsensangst for de to små… han skal ikke mere end 3 meter tæt på netdøren og når de så begynder at sige noget, så ligger han bag døren i badeværelset :smiley:

Jeg er gået amok i hele huset i dag, og jeg ELSKER bare de små 4 sekunder de nyvaskede gulve er HELT fri for små poteaftryk :dokdok:
Brian er SMADRET efter at skulle holde kontrol med mit arbejde hele huset rundt :høhø:

[QUOTE=DK Sugieh;1295288]
Jeg er gået amok i hele huset i dag, og jeg ELSKER bare de små 4 sekunder de nyvaskede gulve er HELT fri for små poteaftryk :dokdok:
Brian er SMADRET efter at skulle holde kontrol med mit arbejde hele huset rundt :høhø:[/QUOTE]
Det kan jeg da godt forstå med alt det du har lavet idag :tihi:

Hvordan han kom derop, det aner jeg virkelig ikke… :gruble: