Blå, blå, blå

Jeg var blevet foreslået beige baggrund til bimser, da de nærmest forsvinder på den hvide, jeg normalt har brugt til vores katte.

Nu har jeg fået købt et beige lagen, så det skulle lige testes. Det gik ud over Otto :slight_smile:


Blå, blå, blå, blå… :heart:


Jeg kunne forsvinde i de dybder


Der er skarpt fokus på drillepinden! :tihi:


Man er jo bare en stor legesyg killing, så det er næsten umuligt at ligge stille


Men lidt voksen er man ved at være

Synes ikke det er skidt for 10 min med kameraet. Men det er mere held end så meget andet, at han faktisk er rolig på nogen billeder - damn, han er dårlig til at være forfinet sofapude!

22 Synes om

Lækkerhaps er han :heart_eyes:

1 Synes om

Han er så skøn! :smelter:

Tror det med baggrunde er meget én smagssag. Jeg er eks. ikke til beige og meget lyse baggrunde til bimser. :hoho: Trods jeg faktisk selv i en lang periode kørte med beige/sandfarvet. :joy: fordi jeg var blevet fortalt det var så flot til bimser.

Jeg kan netop godt lide de står sådan rigtig frem. Så heller blå, lilla, eller mørk farve.
Men igen det er helt sikkert nok hvad man lige er til…

3333


IMG_0951

Og er nu gået over til denne brune baggrund:

10 Synes om

Sikke nogle øjne - her kan Goldie Hawn godt pakke sammen :heart_eyes_cat:

1 Synes om

Han gør sig godt nok godt, på de billeder. :heart_eyes:

1 Synes om

Og hvad man ønsker at fremhæve, tænker jeg…

De bruntoner, du viser på det nederste billede er rigtig fine til, hvad der - for en total bimse-farve mongol som mig - ser ud til at være en brunlig kat.

Otto ser derimod mere grålig ud, i hvert fald her på min skærm - og så gør den neutrale baggrund altså noget rigtig godt for de der helt fantastiske øjne… :heart_eyes:

3 Synes om

:hoho: De er begge blå bimser, men ja baggrunden er bestemt også hvad man ønsker at fremhæve men nu også hvad farver man selv er til osv. :ok:

Jeg elsker bare at man ikke kun ser øjnene på katten, men faktisk hele katten og syntes netop at Otto’s billeder er mere hans øjne man ser end hele katten. Da hans lyse farve nemlig går lidt for meget i ét med baggrunde - men igen nogle er til det andre er ikke. :love: Lige som nogle slet ikke er til mørke baggrunde.

Tak for de søde ord om morgengaven :heart:

Citerer bare lige noget tilfældigt :slight_smile:

Det er helt sikkert ens smag og fokus, der betyder noget for valg af baggrund.

Jeg er mest til hvid baggrund, som de fuldfarvede katte jo siger pop på. Men må jo prøve noget andet, for bimserne forsvinder bare helt. Baggrundsfarver kan helt sikkert noget forskelligt, og det handler om smag og fokus. Jeg synes godt, at mørke baggrunde kan få katten til at forsvinde, så derfor gør jeg generelt ikke i dem. Men vi har en super lækker serie med Louis på sort baggrund, fordi min svigerinde lånte ham til at lege med sin glasplade. Jeg kunne (nok) heller aldrig finde på at stille ting på billedet (fx som de blomster på dine killingebilleder), fordi jeg synes, det fjerner fokus fra katten og laver rod :slight_smile:

I de her billeder synes jeg ikke, at Otto forsvinder. Jo, der bliver ekstra fokus på hans øjne - men jeg synes jo også, de er helt fantastiske. Det er deres skyld, at jeg fik kig på ham :wink: Jeg kan heller ikke vide, hvordan beige virker til bimserne før jeg prøver. Har også købt et kraftigt grønt lagen, både for at prøve en farve, men også fordi jeg tror især Hugo vil se lækker ud på det.

1 Synes om

Blev lige nødt til at google Goldie Hawn. Har aldrig lige overvejet, at hun har store blå øjne.

Men jeg vil helt ærligt hellere kramme med Otto :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Helt fantastisk smukke øjne Otto har :heart_eyes:

1 Synes om