De første 10 dage med Bastian (mange billeder)

Han er gennemgående meget cool og lader de to andre bruge mund, men han bakker også, hvis de for alvor går efter ham. Dér, hvor der kan opstå misforståelser, er, når han bliver legesyg og kommer for tæt på dem, for han er altså en stor tamp. :slight_smile:

Jeg synes godt, man kan se på Bastians ører, at han ikke er helt afslappet. Men det ville nok også være dumt :slight_smile:

Er de altid sammen nu? Eller skiller I dem, når I sover eller er væk?

[QUOTE=galath;1258118]Jeg synes godt, man kan se på Bastians ører, at han ikke er helt afslappet. Men det ville nok også være dumt :slight_smile:

Er de altid sammen nu? Eller skiller I dem, når I sover eller er væk?[/QUOTE]

Vi har dem stadig under observation, så Bastian måtte sove for sig selv i nat. Det fortsætter vi med et stykke tid, indtil vi stoler på, at de kan enes. Men det går allerede i dag mærkbart bedre end i går, hvor billederne blev taget. :slight_smile:

Det lyder jo allerede rigtigt godt :smiley: Nu skal de bare blive enige om hans plads i kongeriget :smiley:

Han ser utrolig sød ud og dejlig kropsform uden at være tyk :slight_smile:

Hvor er han skøn FinnFrode, han skal nok blive konge på slottet :slight_smile:
Selvom man godt kan se han er lidt på vagt, så udtrykker han alligevel mod og beslutsomhed …Mon ikke snart de skønne røde overgiver sig til hans charme :slight_smile:

Mange tak for kommentarerne.

Det tog mindre end tre døgn før Somalierne accepterede den nye. I dag har (næsten) været uden hvæs, og han
har sågar duttet næse med Rags. Her et billede fra i går, hvor de stort set hang ud sammen hele dagen. Rags
kunne også have fået en stol, men valgte den lidt mere ophøjede plads på bordet… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1258385]Mange tak for kommentarerne.

Det tog mindre end tre døgn før Somalierne accepterede den nye. I dag har (næsten) været uden hvæs, og han
har sågar duttet næse med Rags. Her et billede fra i går, hvor de stort set hang ud sammen hele dagen. Rags
kunne også have fået en stol, men valgte den lidt mere ophøjede plads på bordet… :slight_smile:

[/QUOTE]

Hvor er det bare dejligt :smiley: !

Han er DEJLIG

Hvor er det bare dejligt, at det går så godt med den flotte fyr! :slight_smile: Jeg er simpelthen nødt til lige at stille et spørgsmål, som jeg er blevet nysgerrig på: Bastian har halsbånd på (det havde skønne Snehvide også, så vidt jeg husker), men somalierne har det ikke. Hvorfor? Det klæder ham:hjerte:, og jeg er ikke i tvivl om, at du har styr på sikkerheden i fht. det, så du må endelig ikke opfatte mit spørgsmål som kritisk. Jeg er bare fornøjet undrende;)

[QUOTE=FinnFrode;1258385]Mange tak for kommentarerne.

Det tog mindre end tre døgn før Somalierne accepterede den nye. I dag har (næsten) været uden hvæs, og han
har sågar duttet næse med Rags. Her et billede fra i går, hvor de stort set hang ud sammen hele dagen. Rags
kunne også have fået en stol, men valgte den lidt mere ophøjede plads på bordet… :slight_smile:

[/QUOTE]

Hvor er de bare dygtige og dejlige! :thumbup:

Så hudt jeg visker, så går de nyeste medlemmer af katteflokken med halsbånd i den første tid, så de er nemmere at kende og sende hjem, hvis det lykkedes dem at slippe ud.

[QUOTE=FinnFrode;1258385]Mange tak for kommentarerne.

Det tog mindre end tre døgn før Somalierne accepterede den nye. I dag har (næsten) været uden hvæs, og han
har sågar duttet næse med Rags. Her et billede fra i går, hvor de stort set hang ud sammen hele dagen. Rags
kunne også have fået en stol, men valgte den lidt mere ophøjede plads på bordet… :slight_smile:

[/QUOTE]

Det er altid så rart at læse opdateringer fra jeres lille smørhul :hjerte:

Mange tak for alle kommentarerne. :slight_smile:

Og Marie har ganske ret i, at vore katte plejer at gå med halsbånd den første tid - bare indtil vi er nogenlunde sikre på, at de bliver i indhegningen. Bastian kigger mindre og mindre opad, så mon ikke han efterhånden opgiver sine flugtplaner… :wink: