De første 10 dage med Bastian (mange billeder)

Nu, hvor Bastian har boet hos os i 10 dage, må tiden være inde for lidt billed-dokumentation af, hvilken smuk og
dejlig huskattedreng, han er…

Vi har ikke ført ham sammen med Somalierne endnu, så meget af tiden må han kede sig alene på sit værelse
ovenpå…

  • men heldigvis er der kommet besøgende ind imellem.

Vi har sat stuedøren på krog, så Rags og Caithlin kan møde ham gennem dørsprækken…

Begejstringen var til at overse.

Han er da ellers så sød og rar…

Bastian får også et par ture i haven hver dag…

Han er faktisk ganske veltrimmet og ikke spor “småfed”, som jeg først troede…

Heldigvis havde jeg fået sat en ekstra strømtråd på lågen, den dag han besluttede sig for at teste sikkerheden.
Han er den første, der har prøvet - og han kom meget hurtigt ned igen.

Vi bytter rundt på dem flere gange dagligt, så de kan vænne sig til hinandens duft. Og hans tilstedeværelse har
om noget bragt Somalierne endnu tættere sammen…

Her kan Caithlin høre ham ovenpå, og leder efter ham ovenpå reolen…

Her er det Rags, der inde fra stuen betragter en afslappet Bastian med et meget kritisk blik.

Men han er en kommende ven - de skal bare lige lære hinanden at kende.

Hans mennesker er i hvert fald glade for at have fundet ham. :slight_smile:

Dejlige billeder af dem alle tre - de er hver især jo smukke og dejlige :inlove::inlove::inlove:

Håber somalierne snart beslutter sig til, at Bastian vil være alletiders kammerat :kryds:

Hvor ser han dejlig ud! :wehuu:

Mon ikke de sure Somalier ikke overgiver sig med tiden. :høhø:

:wehuu: Jaja Rom blev ikke bygget på en dag, men den står der endnu. :slight_smile:

:hjerte::hjerte: sjovt Finn, jeg havde faktisk tænkt på at skrive herinde idag om, hvordan det går ? og så poster du :høhø: Han er meget smuk. Og det kommer helt sikkert til at gå fint, når de møder hinanden. Dejligt at I giver dem tiden. :thumbup:

[QUOTE=FinnFrode;1257477]Nu, hvor Bastian har boet hos os i 10 dage, må tiden være inde for lidt billed-dokumentation af, hvilken smuk og
dejlig huskattedreng, han er…

[/QUOTE]
Det har jeg nu aldrig været i tvivl om … han er jo stribet :hjertehop:

Dejlige billeder, det ser i hvert fald ud til at han har fået krammet på sine mennesker, mon ikke somalimisserne følger efter :slight_smile:

Hvor er det nogle dejlige billeder!!

Hvor er han skøn - jeg håber de bliver et rigtig godt trekløver med tiden :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1257477]Nu, hvor Bastian har boet hos os i 10 dage, må tiden være inde for lidt billed-dokumentation af, hvilken smuk og
dejlig huskattedreng, han er…

[/QUOTE]

Han ser så rar ud :hjerte: På en eller anden måde - udseende og/eller udtryk - minder Bastian mig om Lillemandens far:

Jeg er sikker på, at de kære somali vil elske ham, når de først har hilst ordentligt :slight_smile: Smuk og dejlig er de jo alle :smiley:

Han er en virkelig flot huskat. Hvor stor er han egentlig? I kg, mener jeg.

Tydeligt at se, at han ikke lader sig distrahere af et par hysteriske somalier :høhø: Han virker meget afslappet og hjemmevant allerede :slight_smile:

Han ser i hvertfald ud til at være faldet godt til, sammen med sine mennesker :hjerte:.

Held og lykke med sammenføring med resten af husets beboere :).

Mange tak, alle sammen, for jeres dejlige kommentarer.

Hans kampvægt er p.t. 5,4 kg, men han æder, som om han ønsker at stille op i en højere vægtklasse… :høhø:

Vi snupper lige et par mere. :slight_smile:

Rags passer godt på Caithlin i disse svære tider…

Faldet i søvn foran fjernsynet…

Hvis det er Danmark, der spiller, kan jeg godt forstå, I faldt i søvn :høhø:

Sikken en dejlig smuk stribedreng I har fået Jer :hjerte: Stort tillykke med ham :flag:

Må han bringe Jer og resten af flokken mange glæder fremover. Håber i får en ligeså uproblematisk sammenføring som I plejer. Dejligt at endnu en “overskudsmis” igen fik plads hos Jer. :inlove:

Men det tvivlede jeg nu aldrig på ville ske på et tidspunkt efter, at smukke Snehvide ikke er hos Jer mere.

Åhh hvor er han altså bare dejlig! (og jeg som ellers ikke rigtigt er til de der “kedelige” gråstriber…av, det var noget af en kamel af sluge…) Han ligner en gut med personlighed :slight_smile:

Hvor er han en flot kat. :hjerte:

Mange tak for kommentarerne. :slight_smile:

Efter 16 dage burde det meste af Bastians fertilitet vel være dampet af,
så i går tog vi springet og sammenførte dem.

Bastian ville lege, men Rags var ikke begejstret…

Caithlin hvæsede og slog ud efter den nye dreng i klassen…

Her har han sat sig i Caithlin’s sofa og alle vogter på hinanden…

Somalierne bekræfter deres venskab, mens Bastian ser til…

Alt er gået efter bogen med en del hvæsen og knurren, men ingen fysiske overgreb. Der er et stykke vej endnu,
før alle tre slapper af, men det skal nok komme. :ok:

Er Bastian så totalt cool, som det ser ud til på billederne? :slight_smile: