Formel 1 - 2018

Takker igen :slight_smile:

Her tror jeg bare at jeg springer over - for det forstår jeg ikke. Men jeg tror dig på dit ord :slight_smile:

Sidst jeg ind imellem kiggede forbi, var Schumi kongen … så ved I hvor jeg er LOL

i gammel tid opfandt…tyrell tror jeg, en bund der skabte en enorm downforce/ground effect …den blev forbudt via reglerne …men i dag en man nødt til at bruge front og hækvinger til at holde den på banen i sving…har set en der tabte hækvingen med +300 …han gik direkte i spin ned af langsiden

Takker :+1:

Tv2 overskrift: Grosjean undgår efter duel med Magnussen.

Kunne de da ikke vinkle den lidt anderledes. Nu sidder der 1 mio mennesker, der ikke gider læse artiklen, men blot læser at Mag igen igen laver problemer - og denne gang over for sin teammate. Arghh, men medier :argh:

MAG 6 …så mangler vi at VER oversatser igen

Især fordi duellen jo slet ikke var mellem de to … mag var slet ikke i duel med gro … DOH!!

Præcis min tanke :thought_balloon:

Det kommer lige om lidt u hvor ric vil foran. Han skal jo ‘bevise’ sig igen …

Skisme spændende hvordan Mag og teamet håndterer pitstop og dæk strategi i forhold til at han nu ligger nr 6.

Renault har spillet ud.

håber han kan få dækkene til at holde til regnen kommer

Det er vist begyndt at små dryppe lidt…

Det ville være optimalt, for så skal alle jo ind igen :slight_smile: han skal ikke spilde tid på pit inden, HVIS regnen altså kommer i tide … :slight_smile:

pitter nu

Nå nu måtte han ind … spændende!

Uhh kom så!!

stadig 8 sekunder ned til VAN…så skal der bare varme i de hvide sider

Jeg så ikke hvilke sutter de smed på. Medium?