Gode tilbud til kattene

Volierenet til katteindhegning i Jem og Fix. Kun søndag d. 20/ 7

Netto har en pk. med 8 Sheba a 85 g. til 35 kr… jeg husker ikke lige om der var forskellige i, eller om det er en slags… men det er en stkpris på 2,29 kr. Det er BILLIGT.

Ved ikke om det er landsdækkende - men Netto i Hjerting, Esbjerg V - der så jeg det !

Medlemsdag i Pet World på søndag. 25% på alt - også på nettet. Dog ikke på i forvejen nedsatte varer og alt det der :slight_smile:

Pet World har Ever Clean til 199 kroner for 3x10 kg. Det er ikke billigt for kattegrus, men det er billigt for Ever Clean. Gælder fra lørdag d. 2. august. Man kan købe så mange kasser, man vil.

aldi har lux kattesnacks i forskellige versioner i denne uge (fra i dag onsdag)

nogle af butikkerne møllerens/hornsyld købmandsgård har en kampagne på RC tør - der er 4 varianter : kitten, +12, sterilized og exigent
400 gram for en flad 10’er

[QUOTE=Jim;1199750]nogle af butikkerne møllerens/hornsyld købmandsgård har en kampagne på RC tør - der er 4 varianter : kitten, +12, sterilized og exigent
400 gram for en flad 10’er[/QUOTE]

Jeg tror det er et tilbud mange steder lige nu, for vi har lige købt det hos vores dyrlæge og jeg ved Petworld også har tilbuddet :slight_smile:

takker…så er det nok landsdækkende, er ikke så tit i petworld - de har som regel ikke den røde rc med sovs, men kun gelè

15 kg Extreme Classic kattegrus til 89kr i plantorama i denne uge :slight_smile:

25% på RC kattefoder på søndag i Petworld :slight_smile:

Er der nogen der ved, om Zooplus.de har fjernet Sammelbestellung som rabatkode? Eller om de har forhøjet beløbsgrænsen for at få denne rabat? :slight_smile:

http://www.pitstoppets.dk/shop/kattegrus-extreme-classic-1827p.html

extreme Classic til 98 per 15kg

Petfun træ hos zooplus.dk :slight_smile:

Jeg ved ikke, om det som sådan er billigere end normalt, men fragten er i hvert fald!

[QUOTE=Lykke;1204763]Petfun træ hos zooplus.dk :slight_smile:

Jeg ved ikke, om det som sådan er billigere end normalt, men fragten er i hvert fald![/QUOTE]

Det er lidt billigere på den tyske side - selv inklusive fragten. Men en god pris, helt sikkert det værd!

10% auf ALLES! Aber nur noch heute!! :slight_smile:

[TABLE=“width: 575, align: center”]

Lieber Herr,
München, 16.10.2014

[/TABLE]

[TABLE=“width: 575, align: center”]

[TABLE=“width: 100%, align: center”]
[TR]
[TD]wir würden uns freuen, wenn Sie sich 5 Minuten Zeit nehmen, um unseren [B]Fragebogen zu beantworten[/B]. Ihre Antworten werden selbstverständlich [B]vollständig anonym[/B] behandelt.

Ihre Meinung ist uns wichtig. Als Dankeschön für Ihre Teilnahme erhalten Sie 10% Rabatt auf alles.

Ihr persönlicher Gutschein-Code: Z6ZS-QEER-XWMZ-9IBU-D9A

Gültig nur noch heute. Einfach Wunschprodukte auswählen und Gutschein-Code ins Aktionsfeld Ihres Warenkorbes eingeben. Die 10% Rabatt werden Ihrem Warenkorb sofort gutgeschrieben.

Herzliche Grüße
Ihr
zooplus Service-Team

[/TABLE]
[/TD]
[TABLE=“width: 220, align: right”]

[TD]

Nur noch heute >>

10% Rabatt auf alles!

[/TABLE]
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Hejsa

Nu skal jeg lige snart bestille på Zooplus og så at den danske side har et uge tilbud på et tæppe hvis man køber for over 499,- Koden er HYGGE-14 Den gælder en uge

Er der nogle der ved om den tyske side har noget lignende? Jeg skal nemlig bestille på .de denne gang også :slight_smile:

Der er jo altid "SAMMELBESTELLER" :slight_smile: ​Den giver 3%

Jeg har lige fundet ud af at vores lokale maskinstation forhandler AK-grus.
Fik snakket mig til to poser a 79 kr pr stk. Det synes jeg er billigt nok, nu når det ikke er pallekøb :slight_smile:

Vi har lige købt extreme classic kattegrus (15kg) i land og fritid til 99 kr :slight_smile:

I Hadsund? Der er jo ikke så langt :wink: