Katte og nattesøvn

Ja det er rigtigt man skal være hård. Men det ligger ikke så vildt naturligt for mig. :hoho:

Jeg elsker også spindelyden. Men når de begynder at vade rundt på dynen og lige skal ud og spise og drikke vand osv. Så bliver jeg lysvågen og har svært ved at sove igen. Her står vand alle steder - også i soveværelset - til Frida der har dårlige nyrer og drikker rigtig meget. :pote::pote:

1 Synes om

Sikke et dejligt stykke pels. Hvor er han lækker! :smelter:

Det ligner vores sovestilling :slight_smile:

1 Synes om

Det er mere noget med, at Morten insisterer på at have sin hovedpude i fred :joy:

Venligst
Dorthe

3 Synes om

De putter fint her, så ingen problem.
Well, lige pånær i nat, hvor Belanna synes hun skulle aflevere en død mus til os- var vi ikke helt enige i. :stuck_out_tongue:

3 Synes om

Vi har katte i soveværelset. Det føles mest som en forlængelse af mange år med børnesamsovning. :wink: De fylder, og insisterer allesammen på at sove i min side af sengen, men heg synes, at det er hyggeligt. Mine dejlige drenge. :heartpulse:

6 Synes om

Cillie vil gerne være hovedpude…og i øvrigt sove længe…Pjuske sover gerne under sengen, hun står op sammen med mig…Fup kommer hvis han kan mærke jeg er vågen, så står han og siger mja, mja, indtil jeg ligger så han kan putte i arm

6 Synes om

Fast morgenritual: Fiona er ude hele natten. Og når jeg så har lukket hende ind - så står den på en skål mad og derefter soignering på min mave i sengen. :blush:

11 Synes om

Og nu er hun færdig og så “go nat” ved Frida. :blush:

11 Synes om

Jeg vil være Fiona i mit næste liv. :heart_eyes_cat:

4 Synes om

Sikke et liv det ville være :smiley: