Kattebilleder i oktober

Han er en huskat :slight_smile: Det er komplet umuligt at sige hvor hans maskegen kommer fra, men idet han ikke er langhåret, så er han i hvert fald ikke det han er købt som - men det fortalte vi dig jo fra starten :slight_smile: Birmaens hvide poter er et recessivt gen, så det skal være på begge sider, for at det er den slags handsker - sandsynligvis er det i stedet hvidpletgen, der træder igennem. Men du kan jo prøve her: Cat Ancestry | Veterinary Genetics Laboratory - det kan IKKE give et svar som “den er halvt ragdoll / halvt birma”, men den kan da pege i retningen af hvilken region de fleste af kattens gener kommer fra. Men bemærk " most mixed (random bred) cats descend from crosses between random bred cats and not from crosses between breed cats." Han er en huskat - en sød og sjov en af slagsen, der ovenikøbet har fint tøj på :slight_smile:
VH
Susanne

4 Synes om

Nemlig - og jeg er også helt med på at han ikke er det som jeg blev oplyst om af køber, men det ændrer heldigvis ikke på min mening om ham :heart_eyes:
Og langhåret er han ihvertfald ikke… jeg vil prøve der link der og se om jeg bliver klogere… et par ting om ham er ihverfald sikkert, han er mega modig, har en selvtillid der siger spar 2 og han ved hvad han vil ha og hvornår, tvivlspørgsmål: der kunne måske være lidt “hamster” i ham… han har ihvertfald lavet sit eget træningshjul i vaskemaskinen :crazy_face:

1 Synes om

Jeg tror også jeg vil blive gammel med al det love. :lovelove:

16 Synes om

Min ven, piraten :hjerte:
5 uger efter operationen er alt vel, og jeg tror ikke, han savner sit højre øje…


Dushara Tatters and Rags, 02.10.2018

28 Synes om

Han er stadig smuk og dejlig :heart_eyes:

3 Synes om

Hvor er det dejligt at se Rags igen @FinnFrode! :hjerte: Han ser fin og tilfreds ud, han ved helt sikkert, at hans liv hos jer stadig vil være et fantastisk katteliv :slight_smile:

4 Synes om

Skønt at høre - tænkte netop på ham, da jeg så dit seneste billede af Caithlin… :ok::grin:

2 Synes om

Jeg ved ikke hvad det var for nogle tunge tanker LouLou kæmpede med, men hun havde åbenbart brug for støtte, for at holde hovedet oppe …

20 Synes om

Jeg synes godt nok LouLou er noget nær verdensmester i underlige liggestillinger :grin:

7 Synes om

Hun er højtstående (-liggende :huh:) i ministeriet for Latterlige liggestillinger :grin:

7 Synes om

Fik taget nye billeder af kattene i går, de var nu ikke helt enig i at der skulle tages fælles billede

20 Synes om

Kan godt være jeg ikke har skødekatte…men til gengæld har jeg benkatte. Kan fandme aldrig ligge og slappe af (eller sove) uden stængerne bliver mast og indespærret af en flok kattedyr. :laughing:

18 Synes om

Kæresten og jeg er flyttet sammen i vores nye hus, og misserne har taget flytningen i stiv pote og har indtaget den nye sofa :grinning:

22 Synes om

Tillykke, hvor dejligt for jer :slight_smile: Og sikke en pæn sofa, I har købt (næsten kun til kattene, kan jeg se :wink: )

1 Synes om

TripTrapTræsko :heart_eyes:

11 uger, 2 dage og ubeskriveligt dejlige (som kun ens egne killinger kan være)

23 Synes om

Når man prøver at arbejde hjemmefra :see_no_evil:

26 Synes om

I min erfaring har maskede katte simpelthen aldrig helt forstået konceptet “arbejde” :wink:
VH
Susanne

2 Synes om

Jeg sidder i sofaen, og er nødt til at gå i køkkenet for at arbejde lidt. Jeg nænner det næsten ikke for det er så hyggeligt at sidde her. Da jeg så rører på mig, skal jeg lige love for at der bliver sendt dræberblikke afsted

23 Synes om

Nej det har jeg så også erfaret nu :hugs:

Trods sin brægen, så tag ikke fejl af, at Robin er højt elsket :heart_eyes:

Men han er da også dejlig, ikke? :hjerte:

28 Synes om