Kattebilleder i oktober

Yaba og Mikkel har idag deltaget i deres første motionsløb, Stellaløbet, til fordel for hospital kloven på Hvidovre Hospital.
Yaba og Sophia vandt i flot stil over Faster og Mikke

Alle rygter om at Yaba skulle have givet Mikkel dårlige råd, har intet på sig (det kan ikke bevise)

Mikkel er vist bare en dårlig taber. :flojte:

Jeg elsker gamle Korat-madammer.

Dette er @dkkorat’s gamle hunkastrat Anakot. :lovelove:

Jeg fornemmer, at hun må være importerer fra Fyn… Sådan som hun fla’er u’ :hoho:

Hun er en Korat. :tihi: De er mestre i at suge varme ud af underlaget. :klappe:

Hun er født på Sjælland. Enten i Holbæk eller i Kokkedal(Region Hovedstaden).

Vi sover i arm, poten på min kind, der trykkes kærligt engang imellem… og hun spinder på livet løs :heart_eyes::heart:

:hjertehop:

Alfred plejer at være ved siden af kat. … Men i aften blev han skødekat… :hoho: den kat altså… :grin:

Han var det nødt til at lægge sig der så du kunne se hans fine mave og beundre den med hænderne :heart:

Og du kan tro at han fik nus på maven. :heart_eyes_cat:

Mercedes mener at jeg er kommet hertil g at det er slut med læsningen nu :slight_smile:

Livsnyder :heart:

I foråret gik Knerk i gang med udvidelse at kattenes udendørsarailer, og ikke mindst en ny bolig til Johnny, der mangler lige en bordplade for enden og en bedre lænestol

Puttegøj :heart_eyes_cat:

Mercedes

Mascot

Lasse

Et lidt sløret af Mercedes og Lasse

Vaffels plads når jeg sidder ved computeren. Som regel med hovedet på min arm :hjerte:

Hvor er det bare nogle dejlige katte, vi har, her på KG :heart_eyes:

Den dejligste Isolde :heart:

Smukke blå øjne :smiling_face_with_three_hearts:

Tak :slight_smile:
Jeg syntes også at de er så smukke :heart:
Men det er så sjældent at jeg kan få et foto af dem da hun altid lukker øjnene…hun er ikke vild med lys i øjnene…:slight_smile: