Kattepension!

Jeg poster allerede spørgsmålet nu - for jeg ved det bliver aktuelt om ikke så mange måneder!

Jeg skal til Jylland til sommer, og her skal jeg have passet mine katte. De har altid været passet i mit hjem, men (som i en anden ny tråd …) så er det ikke længere muligt. Jeg har aldrig haft mine katte passet i en pension, og er lidt loren ved det. Men i år bliver det altså sådan.

Jeg har ingen ide om hvordan sådan noget foregår - andet end at de skal have en gyldig vaccination. Om de går op og ned af andre katte som de kan se, ved jeg heller ikke … men gør de, så huer det mig heller ikke.

Men til spørgsmålet: kan nogen herinde anbefale en kattepension (UDEN hund, overhovedet) på midt/sydøst/Vestsjælland som de selv har (gode) erfaringer med?

Ha’ en forrygende weekend :slight_smile:

Helt blank, idet jeg bor i Jylland. Men i sin tid var der noget der hed Helsinge Kameludlejning (no kidding!), som havde en meget velrennomeret pension. Jeg ved ikke om den findes mere.
VH
Susanne

2 Synes om

Jeg bruger altid Fuglebjerg Kattepension. Det er da samme mennesker (Tina og Benny), som står for Fuglebjerg katteinternat under DB i Fuglebjerg, og det ligger også lige ved siden af internatet.

Jeg kan kun anbefale det. Men ja, kattene går i bure ved siden af hinanden. Du kan jo tage et kig på deres hjemmeside. Her er et link

Nej hvor godt - det ser dæleme fint ud, næsten lige i baghaven - og meget, meget fornuftige priser :slight_smile:
1000 tak for linket :+1: