Motor 2019

ville ellers bare ha’ fortsat 18 tråden …men den melder 502 bad gateway…sååå

Der har været test og pre-qual til 24 timers Daytona (3 laaaaange uger endnu)
Big Mag endte øverst i GTLM, 1/10 hurtigere end hans egen pole tid fra sidste år …Ford 2 og 3 - håber de ikke sandbagger
Christina Nielsen endte også øverst i GTD, hun kører for et nyt team i år
Pre season test i F1 starter sidst i denne måned - Barcelona as usual - håber HAAS er med i top 5

2 Synes om

Hahaha, jeg troede der blev henvist til FDMs blad Motor :hoho:

1 Synes om

24 timers Daytona :
Torsdag 24. januar
Kl. 16.20 træning 1 (45 min)
Kl. 19.30 træning 2 (55 min)
Kl. 22.00 kvalifikation (15 min)
Kl. 01.00 træning 3 (90 min)

Fredag 25. januar
Kl. 16.00 træning 4 (60 min)

Lørdag 26. januar
Kl. 20.35 – RACE (24 timer)
Selve Racet kan streames på imsa.com, træning og kval er på live timing

1 Synes om

Big Mag qualede 2’er i klassen, fik ødelagt omgangen af trafik…

1 Synes om

Tæt på ½vejs…i skrivende stund ligger Vette #3 (MAG) først i klassen, men top 5 er vildt tæt - ligger tæt på en samlet top 10
Acura #57 (Nie) ligger 13 i sin klasse …ærgeligt for Christina
og netop som jeg skrev er Vetten røget ned …meget …ligger 7’er efter søsterbilen
…og Garcia er på banen igen,men har mistet 7 omgange i pitten…synd synd synd

nå…6 timer endnu…der har været rødt flag de sidst par timer …voldsom regn, der sendte bla #4 corvetten ud - voldsomt - det siges at løbet bliver genstartet kl 15 dk tid
,og #3 vetten…tja…de løb tør grundet en defekt benzinmåler…så de er ikke i nærheden af podiet

Værste Daytona ever…løbet stoppet før tid (igen) efter et par timer med rødt…men ALO fik sin triple, så nu mangler han vel kun 12 timers Sebring …MAG 6, Christina langt nede, samlet 33 tror jeg det var

1 Synes om

det siges at HAAS VF19 fremvises d 7/2 - indrømmer at jeg håber på et farveskema a la JPS

1 Synes om

ja det bliver lidt interessant at se på torsdag, særligt hvor meget guld, der skal på bilen :thinking:

1 Synes om

Rich energy dåsen siger nok lidt …tror den bliver fin
kan ses live på motorsport.com fra kl 11 GMT
så følger der en lind strøm:
11/2 Toro Rosso
12/2 Renault
13/2 Racing Point (ForceIndia)
14/2 McLaren
15/2 Ferrari
18/2 Alfa Romeo

1 Synes om

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg mener. Jeg synes bilen ser Mean ud. Den minder om tidligere Lotus, hvilket jeg slet ikke er imod. Var det en ny bil i F1 ville jeg være kæmpe fan. Men jeg mangler noget rødt. Og jeg er ikke fan af at RE er så dominerende i forhold til Haas. Men hvis bilen er hurtig, er jeg sikker på jeg lærer at elske den :joy:

Men hey, hvad sker der med Günther :joy: Han er jo blevet en italiensk Luigi i stedet for “tysker” Günther :joy:

1 Synes om

Nyt år - nyt hår …
jamen som jeg sagde - og håbede, over i JPS farver…John Player Lotussen var en af de flotteste biler ever…

1 Synes om

Jamen jeg syntes også Lotus’en var fed. Men derfor kan jeg jo godt mene at denne bil mangler rødt :wink: Men som sagt, kører den hurtigt, bliver jeg nok fan af farverne.

1 Synes om

den har da Dannebrog…men måske en rød pinstripe rundt om HAAS

Første testdag …ved ikke om der kommer noget stream …i dag er det GRO

1 Synes om

For dem med F1 pro tv kommer der stream :slight_smile:

Om der kommer nogle “gratis” stream via youtube kunne være ret spændende at kigge efter.

en gang havde de gode kommentatorer på F1 appen, hvor tiderne kunne følges, men de blev åbenbart sparet væk allerede sidste år :frowning:

1 Synes om

Der siges at der skulle komme en stream i dag, skulle også have været i går …men teknikken drillede …eller en dårlig undskyldning
syns det gik OK for HAAS…men er forundret over at de tilsyneladende (stadig??) lider lidt med blødeste compound …ser pt ud til at de kommer til at kæmpe i top 10

ja det umiddelbart ser det mere tæt ud i år …

men omvendt så har vi jo også set før, at dag 1 siger forbavsende lidt om årets endelige resultat :stuck_out_tongue:
De kører jo sjældent de samme testprogrammer samme dag, så sammenligning er svært.

Er ret sikker på at der er mere i både Ferrari, HAAS, Mercedes og Renault - ser man Mercedes og Renault har de haft begge kørere i bilen…og kørt stort set identiske tider - er mere i tvivl om McL, for den er der kommet skub under, så jeg tror de har fyret helt op under den

Syn’s at første testuge var lidt træls for HAAS…men de viste at der er noget i bilen…håber de har fået fixet alle småting
nu anden testuge, i dag og torsdag er det MAG, onsdag og fredag, GRO

1 Synes om