Musiktråd - Hvad hører du lige nu?

Opdagede ham her i går, de skal lyttes igennem den næste uge :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Jeg har smilet af dem her siden før jul

Jeg er vild med det kor sang og satire. Begynder at ønske mig at se dem optræde

5 Synes om

:riprip:

M̲e̲at L̲oaf - B̲at O̲ut of H̲ell (Full Album)

Okay det driller hos mig, men nu har jeg forsøgt et utal af gange. Musikken skal selvfølgelig høres fra start fra videoen, og ikke et stykke inde (som den gør hos mig, der hvor jeg var kommet til).

1 Synes om

Starter fint hos mig fra begyndelsen :smil:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Ja det må jo nødvendigvis blive Meat Loaf de næste mange dage…
Nævn 3 albums, du ville have med på en øde ø? Ja gamle Bat Out Of Hell blev da helt klart det ene af dem :slight_smile: VH
Susanne

5 Synes om

Det er også blandt mine yndlings albums, og det holder stadig max!

1 Synes om

Faldt over denne her, jeg er imponeret

Med venlig hilsen

1 Synes om

Med venlig hilsen

Genhørte allerede lige efter invasion - og nu har Sting lavet denne video

1 Synes om

Godt nok ikke musik, men et digt. Kan ikke huske om jeg har delt det på KG før, men jeg synes det er et af de smukkeste kærlighedsdigte jeg nogensinde har hørt. Og til trods for at jeg efterhånden har set den video mange gange, så tuder jeg stadigvæk hver gang.

Neil Hilborn - OCD

1 Synes om

:grinning_face_with_smiling_eyes: sjov & får lidt den indre dansemus frem

1 Synes om

I dag er det internationale Earth, Wind & Fire dag. Der må danses. :mirror_ball: :dans:

4 Synes om

Et nummer jeg altid har været vild med.

4 Synes om

Jeg hører denne med jævne mellemrum - og jeg græder som pisket hver gang.
Synes simpelthen den er så smuk

(190) Rodney Crowell - Things I Wish I’d Said - YouTube

3 Synes om

Lige NB hvis man har følsomme katte i nærheden de første sek…men hør videre :smile:

2 Synes om

Er faldet lidt dybt ned i Dropkick Murphys nyeste album “This machine still kills fascists” …

Der er nu flere gode, men de her er nok især dem der høres mest
Two 6’s Upside Down

Ten Times More

Never Git Drunk No More

Og så … All You Fonies

3 Synes om

Jeg elsker Dropkicks. Perfekt blanding af irsk folkemusik og punk. Så vil lige give den nye et spin. Selv hører jeg rigtig meget Kellermensch nye album “Capitulism”, og var i Vega i går og se dem

3 Synes om

Jeg har muuuligvis postet hende før i denne tråd, men i så fald skammer jeg mig ikke over at gøre det igen.
Min gymnasieveninde, nåede en kort karriere, inden hendes alt for tidlige død i 2016. Er er man til den slags, var hun sindssygt dygtigt! :boom:

Skamhører lige alle hendes numre her til aften. :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

For et års tid siden læste jeg en artikel i et musikmagasin, om at man skal lytte sin pladesamling igennem fra A til Å. Det gik jeg så igang med for over et år siden. Det er lidt af en opgave når man har 1000+ cd’ere og 200+ vinyl lp’ere. Gevinsten er at jeg har genopdaget mange plader jeg havde glemt. Lige nu er jeg nået til bogstavet I.
Jeg har lavet den udregning, at hvis jeg hører en plade om dagen vil det tage mig over 3 år og 6 måneder at lytte dem alle igennem :smile: :guitar:


15 Synes om

Helt så mange CD`ere har jeg ikke og slet ingen vinyl.
Men omkring 5-600 vil jeg gætte på jeg har og hører i snit 1 eller 2 om dagen.
Til gengæld hører jeg aldrig radio :thumbdown:

5 Synes om