. o O ( maj tankerne)

Wee - 1 maj… bøgetræerne springer ud… forår i luften :slight_smile:

Sikke da en underlig lille vagthund :tihi:

Eddy og Søren er på vej hjem - hvor jeg håber de bliver til rigtige mennesker igen med tiden. Hvor er det godt de endelig slap fri!
VH
Susanne

Hyggedag med misserne :smiley: Ole kommer først hjem i aften og han spiser hos sine forældre… Det betyder at misserne og jeg skal have fisk til aftensmad :smiley:

Jeg MÅ bare juble over at Thunderbird igen er mit mailprogram! :thumbup:
Efter i flere år at have kæmpet med tre forskellige mailkonti, hvor jeg har måtte huske at logge ind på hver af dem, er de nu igen samlet i en - og jeg får ligefrem tjekket min mail, al min mail, hver dag… dejligt! :slight_smile:

Hmm… måske jeg skulle tjekke Firefox igen… har ellers brugt den som standardbrowser også i mange år - men så kom der en opdatering, som i mine øjne gjorde den totalt uoverskueligt og bøvlet… Men måske man nu har fået ordnet det?

:thumbup::thumbup::thumbup:

. o 0 sikke dog et fantastisk vejr at vågne op til…

. o 0 der ER noget om, at man bli’r så glad når solen skinner

:yah::yah::yah:

Kom nu dyrlæge… læg røret og vær klar til at modtage MIT opkald! :slight_smile:

For et par måneder siden bestilte jeg 10 x 15 kg Golden Grey Master hos zooplus…pakken kom, men der var 3 poser Extreme Cat Litter imellem…zooplus beklagede, men pyt, jeg bruger det.
I går brugte jeg en hel pose…og nede i posen lå et stykke pap-kort…man kan vælge mellem Porta 21: Feline Finest Kitten 500 gram, Sensible 500 gram eller Adult Cat, 500 gram…gratis.

Jeg bruger ikke det foder…hvis nogen, 3 stk kattegale, vil have det…så send dit navn, adresse og emailadresse, samt hvilken slags foder du vil have… til mig i en PB…så udfylder jeg kortet og sender det. Så skulle du modtage det ønskede foder, der står ikke, at det kun gælder i Tyskland, selvom der ikke står “country” på…men det skriver jeg bare. :D…

Jeg kan sende 3 kort…det ene nu og de andre, når jeg får brugt kattesandet…så jeg gemmer de sidste 2 PB’er…

[QUOTE=Sim-Sim;1061437]For et par måneder siden bestilte jeg 10 x 15 kg Golden Grey Master hos zooplus…pakken kom, men der var 3 poser Extreme Cat Litter imellem…zooplus beklagede, men pyt, jeg bruger det.
I går brugte jeg en hel pose…og nede i posen lå et stykke pap-kort…man kan vælge mellem Porta 21: Feline Finest Kitten 500 gram, Sensible 500 gram eller Adult Cat, 500 gram…gratis.

Jeg bruger ikke det foder…hvis nogen, 3 stk kattegale, vil have det…så send dit navn, adresse og emailadresse, samt hvilken slags foder du vil have… til mig i en PB…så udfylder jeg kortet og sender det. Så skulle du modtage det ønskede foder, der står ikke, at det kun gælder i Tyskland, selvom der ikke står “country” på…men det skriver jeg bare. :D…

Jeg kan sende 3 kort…det ene nu og de andre, når jeg får brugt kattesandet…så jeg gemmer de sidste 2 PB’er…[/QUOTE]

Uh, jeg har straks sendt dig en fb ang. killinge varianten :smiley:

Baaah! Mekanikeren er blevet syg så Ole er på vej hjem igen…

Dét har jeg set…og du har fået svar og får det ønskede…

Alle 3 kort er væk nu…altså, bortset fra, at de 2 liiiige skal findes i poserne…Kæresten har længere arme end jeg har…så han får æren af at stille dem ned i de andre poser…og fiske kortene op…praktisk med en meget høj Kæreste, de har altså lange arme…:smiley:

Håber Claus kan få liv i min computer når han kommer hjem:kryds:

. o O God majdag til alle - både til os, for hvem første maj betyder noget særligt, og til alle, der nyder en skøn forårsdag. :slight_smile:

Michael og jeg har kendt hinanden i 15 år i dag.

Jeg er sikker på, Ana er ked af at gå glip af fiskedagen :frowning:

Nemlig :frowning: Dumme mekaniker!

.oO(kommer der egentlig post i dag :?)
.oO(har fået en mail om, at min pakke skulle komme i dag, men nu kommer jeg lidt i tvivl, om det er fridag hos postbudet …)

Tæller ned til Pink!! (og Robbie Williams koncert) .Det bliver så fedt!!!

Har lige været ude med Bandit i snor, og han fik for første gang udforsket hele haven. Nu tigger han så om at komme ud igen… Godt vi snart skal have lavet indhegning, så de kan komme ud begge to og uden snor!

.oO(Nu med nye cykler)