. o O ( maj tankerne)

Det kender jeg godt! Har et ældre ægtepar nedenunder, der får mad som min mormor lavede den. Så der dufter skiftevis af flæskesteg, oksesteg, ovnstegt kylling osv dernedefra. Og det er bare såden noget mad jeg ALDRIG får mere - og som vækker så mange minder. Så jeg tænker tit, at jeg må forsøge at charme mig ind hos dem. Især fordi de også er de sødeste mennesker i verden:-)

Så har badedragten sgu været i brug :slight_smile: Sauna, svømmetur og jacuzzi har den været med til - alt sammen ledsaget af en masse burmeser-snak :slight_smile:

Hvad med selv at lave mormormad?
www.gamledanskeopskrifter.dk

Kan stadig ikke fatte det… Jeg fik 4 i Kemi/biokemi/molekylær biologi/biologi eksamen :uha: :wehu: :wehu
I rock! :rock:
Føler bare rigtig meget med de andre der ikke bestod. :frowning: Og der var mange.

Øv altså

“Fertil 2-årig hankat gives væk, da jeg ikke har plads til ham mere” :thumbdown:

Mon en kastration ikke ville hjælpe på pladsen?

Kan lige se det være guf for en bybber, da det er en meget smuk kat

Jeg burde lave lidt blad …
Men har altså svært ved at overbevise mig selv om at arbejde en fredag aften …

Tror jeg lægger mig på sofaen med lidt rødvin i stedet for :tihi:

[QUOTE=Coon Danica;1069005]Jeg skal gerne prøve når han er vågnet op af narkosen…brillerne er lige før de passer godt til hans nu grønne ører :høhø:, han blev øremærket i dag også :tihi:
Eller måske jeg skulle gøre det nu hvor han sover, det er sjældent at han er i ro nemlig :tihi:

Men du kan da lige få et af ham fra i går aftes hvor han var lykkeligt uvidende om hvad der skulle ske i dag :D[/QUOTE]

Jeg elsker :hjerte: Domino’s look. :inlove:
Hvornår holder du kattenus så jeg kan kat-nappe ham? :muhaha: :høhø:

[QUOTE=Ravn;1069036]Jeg elsker :hjerte: Domino’s look. :inlove:
Hvornår holder du kattenus så jeg kan kat-nappe ham? :muhaha: :høhø:[/QUOTE]

Jamen han er jo fri og rigtig klar til at rejse nu…så kom bare efter ham :smiley:

Er det for tidligt at gå i seng når jeg skal op kl 530 og på arb ???

nej vel :slight_smile: sov godt alle sammen.

Jeg vil have en have! :argh: (høhø… have en have :tihi:)
Får helt kuller af at jeg ved hvor lækkert vejr det bliver i weekenden, men gider ikke være nede i vores dumme gårdmiljø…

[QUOTE=StinePigen;1069044]Jeg vil have en have! :argh: (høhø… have en have :tihi:)
Får helt kuller af at jeg ved hvor lækkert vejr det bliver i weekenden, men gider ikke være nede i vores dumme gårdmiljø…[/QUOTE]

Du er velkommen i min have … du skal bare lave noget, nu du er her :stuck_out_tongue:

Hvad med selv at bikse noget sammen?
Havde jeg ikke fået mit drivhus var planen selv at lave noget af nogle lægter og trapez plader. :slight_smile:

Hold k*ft, hvor er det bare tarveligt :argh:
Jeg fik mit “nye” TV i onsdags, og det ligger stadig på bordet nedenunder (dækket godt med tykke tæpper pga. kattene).

Havde en aftale i dag med en mand, som skulle komme i dag mellem kl.14 - 14.30 for at få det båret op ovenpå og tilsluttet og indstillet. Det vejer ca. 18 kg, er 98 cm bredt og meget uhandy i hvert fald for mig. Jeg kan ikke engang få det op ad trapperne.

:venter::venter::venter:
Kl. 15 ringede jeg til ham. Han var stadig i Kbhvn., men ville ringe tilbage, når han var færdig og kommet ned i bilen.

Jeg ventede hele dagen, kunne ikke få handlet ind, ikke gå med hundene og ikke være udenfor for at være ved telefonen.

Hørte jeg fra ham? NEJ!

Jeg havde glædet mig til at se GP i morgen på en stor skærm med god lyd, benene oppe og med lidt lækkert.
Nu kan jeg i stedet for se det på min PC med meget dårlig lydkvalitet :S

[QUOTE=Mega;1069053] Det vejer ca. 18 kg, er 98 cm bredt og meget uhandy i hvert fald for mig. Jeg kan ikke engang få det op ad trapperne.

[/QUOTE]

Tror du vi to kunne bære det op sammen ?
Jeg er dog ikke sikker på om jeg kan finde udaf at indstille det …

[QUOTE=PiaR;1069027]Hvad med selv at lave mormormad?www.gamledanskeopskrifter.dk[/QUOTE]Leger faktisk lidt medxdet engang imellem. Lige nu er jeg f.eks. ved at koge æbler tl gammeldags æblekage til melodi grand prix hygge i morgen. :slight_smile: Men.jeg synes bare, det giver mest mening, når der er andre end mig til at spise den. Så det bliver ikke til så meget til hverdag, desværre.

Har lige lavet 2 bøllebankspuder med catnip…mine fingre må lugte dejligt for Findus er ved at æde dem:tihi:

De 2 puder skal Kamikazes Kaiser Kallisto og Kamikazes Ulrikke Eleonora have imorgen når jeg skal til mosters Emils føs’da…de to mis bor nemlig hos ham:)

Vi burde egentlig lave en KG-madklub.
Med temamiddage.

[QUOTE=Kimilla;1069050]Hvad med selv at bikse noget sammen?
Havde jeg ikke fået mit drivhus var planen selv at lave noget af nogle lægter og trapez plader. :)[/QUOTE]

Hmm jo det kunne godt være en mulighed, min far kunne nok lave det…

[QUOTE=Skattekat;1069058]Tror du vi to kunne bære det op sammen ?
Jeg er dog ikke sikker på om jeg kan finde udaf at indstille det …[/QUOTE]
Hvor er du bare sød :slight_smile:
Men jeg tror ikke, vi kan.
Trappen er noget stejl (og åben) og hvis to skulle bære det, skulle den ene gå baglæns op, da kun en ad gangen kan være der i bredden.

Ser lige i ånden, at hvis jeg taber det, så ryger både du og tv’et ned, så vi må hellere lade være. :yikes:

Fik at vide, at jeg “bare” skulle montere det på stativet (det alene kræver to personer), sætte ledningen fra ADSL-boxen i og tilslutte strømmen, så fandt det selv ud af resten.

MEN mig og teknik Jeg er i stand til at få en pc ændret til en brødrister :uha:

[QUOTE=StinePigen;1069044]Jeg vil have en have! :argh: (høhø… have en have :tihi:)
Får helt kuller af at jeg ved hvor lækkert vejr det bliver i weekenden, men gider ikke være nede i vores dumme gårdmiljø…[/QUOTE]

Hvilken vejrudsigt har du set? Kan det trøste dig at vide, at det skulle blive dårligt fra i morgen eftermiddag? :slight_smile: