Og så lige to tortier

Og Hester - Cornish Rex’en - stod lige mens jeg fumlede med mobilos og så meget forskrækket ud, parat til at stikke af … for der var noget farligt i det brænde dér! Sox og jeg så det bare ikke!

Jeg snakker udenlandsk fordi jeg optog det til en CRX ejer i Moskva :relaxed:

Farligt brænde …

9 Synes om

Fine Torties :heart_eyes: Jeg har selv Frida og Fiona. :blush:

1 Synes om

Jeg ville nu ikke sige at det så ud til at Hester er bange… Hun ser bare ud til at være optaget af en god duft! :grin:

Men sikke dog en søød lille stemme. :lovelove:

Ja, lige der - men hun var dæleme ræd lige før jeg fik gang i mobilos :wink:

Hvor ser de dejlige ud. :heart_eyes: Og sikke en fin stemme Hester har. :slight_smile:

1 Synes om

Den er rigtig fin den stemme … men efter at have lyttet til den ca. 12 timer i streg fordi jeg bare ikke kan være hos hende hele tiden, så kan jeg ind imellem godt ønske at hun fik halsbetændelse LOL Hun snakker meget - og meget længe :smile: Men en ting er sikkert - hun har så meget personlighed at selv personer som simpelthen ikke bryder sig om katte, har været solgt efter 30 minutter i hendes selskab. Der var en stor bonde i klipklapper og Kansas uniform for at købe en riffel af mig. Han lagde slet ikke skjul på lidt han brød sig om katte - og Hester ville konstant op og ligge på skødet af ham - hvilket han slet ikke brød sig om. For at gøre en lang historie kort; da han gik efter ca. 1 time, havde han fået en seddel med racens navn og hvor jeg havde købt hende - for “sådan en særpræget, lille sag var han da sikker på at han og mutter godt kunne have gående derhjemme”!

8 Synes om