Tanker i Juni

Det må være møg kedeligt ikke at have katte :klappe:

3 Synes om

Jeg er SÅ enig! :ok:

1 Synes om

Her kommer Vaffel kl bæ om morgenen og skal putte. Når han har lagt sig, er der ro til langt op af formiddagen. Han er faktisk ret kedelig i forhold til Sugiehs og Fridas katte :hoho:

I aftes havde jeg min sidste vagt inden ferien. Så i dag skal jeg bare slappe af og nyde at jeg ikke skal arbejde igen før om 2 uger :jubiii:

7 Synes om

For første gang i mine ca. 25 år som katteejer har jeg fire katte der bare lader mig sove. Kolbjørn kan godt finde på at komme op i sengen for at putte og kæle, men kun hvis han kan se/mærke at jeg er vågen. Og selvom de elsker at være ude i haven, holder de sig i ro til jeg står op og lukker dem ud :grinning:

3 Synes om

Her er de vist også kedelige… Der er ingen der gider stå op sammen med os :klappe:

1 Synes om

Endelig weekend :grin:
Det skal fejres …med en øl med en Clara og Gustav etiket :heart: :heart:

9 Synes om

Så er min søster taget over til Fyn og selv om vi har råhygget og det har været dejligt at have hende for mig selv nogle dage, bliver jeg SÅ træt af at skulle være så meget ‘‘på’’ …
Har lyst til at sove resten af dagen, men skal til koncert sammen med Andrea i aften inde i Næstved, så den går ikke

Da min svoger kom for at hente min søster, bad jeg ham om, at skifte vinduesviskere på min bil … jeg kunne se, at det sæt jeg havde købt, havde nogle dimser der skulle udskiftes/monteres, for at passe til min bil og da han arbejder med bilreparationer, tænkte jeg, at det gik som en leg …
Det endte dog med, at det var jeg selv, der først regnede den ud og måtte forklare: Først afmonterer du den dims, så skal denne dims klikkes på i stedet og så hægter du den sidste dims på … :tihi:

3 Synes om

Hjælp til et navn til en lille bølle…hvis nu at i morgen osv…:grin:

Et bøllenavn, eller banditnavn eller et fjoget navn eller eller eller…

Kan ikke finde på et.
Tænker lidt på måske Elmer, Pinto, Picasso, Popeye, Bubba, Mulle, Marley.
Kom med nogle forslag til et godt navn :grin:

Hannibal :relaxed:

1 Synes om

Theodor - Theo i daglig tale :ok:

1 Synes om

Et bandit navn? Så skal han da hedde Tjalfe, det hed vores pleje kat :hjerte: , og han var og er stadig en bandit af rang, siger hans nye far. Han hedder iøvrigt stadig Tjalfe – hmm gad vide om banditgenet ligger i navnet (og er højt ełsket af hele sin nye familie) :smile:

1 Synes om

Yibiiii jeg fik en første plads… i Joys bog over virkelig dumme mennesker :wink:

Den milde version er at Joy ikke er til bade ig shampoo og alt sådan noget hejs.

Uhauha den ellers søde og kærlige lille killing blev muggen.

Hun har tilgivet mig og render nu rundt efter den våde hale :joy::joy:

5 Synes om

Så er det i næste uge, hvis altså alt går efter planen…at vi skal vi farfar og farmor…nye titler til os :grin:

Og det skulle blive på onsdag, på Tommy’s fødselsdag :smiley:
Men…mon det bliver…det kunne jo være sjovt :heart:

6 Synes om

Det ultimative banditnavn er vel Emil - eller Eeeeeeeeeeeeeeeeemil!

3 Synes om

Det navn var lige mig…jeg elsker Emil fra Lønneberg og opdager jeg at det er i Tv så skal jeg se det…mig gamle kone :smile:

5 Synes om

Jeg kan godt være lidt misundelig på alle de, der skal på Katteudstilling i dag.
Jeg trængte til en pause, men her til morgen kan jeg godt mærke, at det hiver i mig igen :smiley:

Nå ja - jeg må nyde min hundehvalp og have det ekstra sjovt til hvalpetræning :slight_smile:

Det er jo snart Herning! :smiley:

1 Synes om

så må du jo blive hjemme og se LM …havde håbet på at kadaveret mente OK til en hurtig Horsens tur, men det piver for meget i dag

Jeg skal besøge en måske, kommende ven til Alba her den 25. :slight_smile:

Stod det til mig kunne der gå længe inden de to blev til tre igen. Men Alba er frygteligt ensom.
En ting er at jeg også savner Fnuggi, men at se hende så ulykkelig … puha.

Så håber virkelig på et match! :slight_smile:

8 Synes om

Filucca, nej den sommerfugl bliver ikke hel igen bare fordi du brokker dig højlydt

3 Synes om

Så Ellie og Alba kan ikke finde ud af det sammen?