Tanker i november '25

Det er et anneks også genialt til. Masser af ro til at arbejde og rent psykologisk forlader man faktisk sit hjem for at tage på arbejde :smiley:

6 Synes om

Det bliver vist i morgen jeg laver frikadeller. Jeg har lånt en borehammer af ejendomskontoret og brugt dagen på at sætte den her op. Det havde været nemmere og hurtigere med en hjælper, og måtte lave justeringer et par gange, hvilket ikke er nemt i en betonmur. Men op kom den og den er fin og jeg er umådelig stolt af mig selv.

19 Synes om

Den ser rigtigt flot ud og jeg kender alt til at blive opslugt af et projekt. Det tager bare længere tid, når man er alene om det :slight_smile:

4 Synes om

Imponerende da vi havde været på julemarked og bl.a. finde spegepølser i formiddag blev vi enige om, at vi ville hente rugbrød ved bageren på hjemvejen - kl. 13.30 bageren havde simpelhen udsolgt, så videre til gårdbutikken - udsolgt, videre til næste bager, de havde 2 halve trist udseende rugbrød med kerner og et par enkelte hele mørke rugbrød tilbage :uha:

Men vi fik fat i vores rugbrød og stoppet ved gårdbutikken gav lidt endnu mere lækkert pålæg at putte på rugbrødet :savle:

9 Synes om

En lykkepose fra en tosseanstalt :joy::joy::joy::joy::joy:
Whats not to like :joy::joy::joy::joy:

6 Synes om

Vi har 250 + udestue…. Det er sygt til to voksne mennesker :face_with_spiral_eyes:

8 Synes om

Ja, det er ret crazy!

5 Synes om

Vi har 200 m2 i 3 plan plus en lillebitte have til 2 voksne og 7 katte. Det passer os så fint.

5 Synes om

Tak. Jeg har mega optur over at det lykkes mig at sætte ting op og at det holder. :see_no_evil: Jeg er ikke vokset op med at lære hvordan ting gøres, men har bare set at mine forældre bare gjorde det, så jeg prøver mig frem. :sweat_smile:
Jeg bliver nok snart nødt til at forsøge mig med at sætte lamper op.

6 Synes om

I har da også et par katte, ikke? :smile_cat: :smile_cat:

5 Synes om

Jo jo men kun 4 :smile:

5 Synes om

Tak for oplysningen. Jeg kommer dog desværre på ingen måde til at opdatere til 26 i nærmere fremtid.
Det er en helt ny form for iOS, og den er SÅ fejlbehæftet og får en masse kritik fra dem der har opdateret til den. Og det magter jeg ikke at skulle bakse med før de har fået bedre styr på det, så må jeg desværre undvære at kunne skrive på KG medmindre jeg får fundet min PC og tændt den :hoho:

4 Synes om

Hvor hyggeligt. Vi har i flere år haft en fast fredags aftale hvor vi ofte spiller brætspil.
Den jeg opdatering nævnte, jeg ville anbefale at vente med til I begynder at synes det er lidt ensformigt, er altså kun den,der har nektar som en del af spillet. De andre hvor man opdaterer med nye kort kan man fint blande ind i efter ikke så lang tid tænker jeg. De kort har nemlig fugle med nye powers, som så giver en fornyelse til mulighederne og hvordan man gerne vil bygge sine habitater op :slight_smile:

Takenoko er nok samme type og niveau af brætspil, men er bygget anderledes op. Her skal man løse små missioner og samle point, og sammen bygge en rismark. Det minder nok mest om Settlers of Catan, hvis du kender det? Det er bare meget bedre efter min mening, især fordi man ikke kan genere hinanden på samme måde som man kan med røveren i Settlers :cool:

4 Synes om

Ja, vi elsker vores rækkehus og den beliggenhed det har både i forhold til at det ligger meget ugeneret med masser af vild natur og samtidig har gode muligheder for offentlig transport til Casper (grundet hans hjerneblødning kører han helst ikke bil til og fra arbejde). Og vi har overvejende nogle utroligt søde naboer og genboer. Men jeg ville godt nok også gerne lige have et ekstra værelse eller to og en 30-50 kvm mere. Vi er dog så heldige at vi både har et skur og dertil en skunk til opbevaring på 1. salen, der er hele vores boligs bredde. De steder vi indimellem har kigget på har bare ikke nær så gode opbevaringsmuligheder, så går vi kun op 1 værelse så mister vi det værelse til opbevaring samtidig med at vi skal betale mere i husleje. Så indtil videre er vi endt med at blive boende her, hvor vi udover den manglende plads er utroligt glade for at være :hjerte:

5 Synes om

Er det Oceanien der har nektar? Min mor er en spade til Ønskeskyen (huk forstår ikke konceptet med at den der ønsker sig noget ikke kan se hvad der er reverseret) og ifølge hende, så venter der mig hele 3 udvidelser og spilproducenten har barslet endnu en ny udvidelse i slutningen af januar 2026. Vi hsr dog tænkt at prøve dem 1 af gangen og forstå de forskellige fordele/finesser ved hver ekspansion, inden vi blander det hele sammen. Måske vi skulle spille en dag? Det andet spil ser også sjovt ud, og det er godt med lidt at skifte i mellem, og setuppet lyder sjovt.

4 Synes om

Og det er jeg selvfølgelig ked af :s: Men der er desværre ikke noget, jeg eller Rune kan gøre ved Apples system.

5 Synes om

Den slags reoler er jeg ret pjattet med, og hatten af for du selv kaster dig ud i at få dem op. :thumbup: Personlig ville det nok have lykkes mig at ødelægge væg og reol, hvis jeg forsøgte, foruden at få en nedsmeltning af voldsom grad. :grin:

5 Synes om

Jeg har fået sat andre - og langt nemmere - ting op på egen hånd før, så jeg var mere tryg ved at kaste mig ud i det. Der kom da også lidt flere huller end nødvendigt, og en skrue der blev banket lidt i en retning for at få det til at fungere, men op kom den, og den sidder godt. Som sagt ikke helt i vater, men godt nok. :ups:

Jeg havde en tanke i baghovedet om, at hvis jeg ikke kunne selv, så ville jeg spørge min far, svoger eller en bestemt kollega om de gad hjælpe, alt efter om jeg bare skulle bruge en ekstra hånd, lidt gode ideer, eller en til at tage helt over. :ups:

Jeg kan dog bare bedst lide at ordne ting selv. :see_no_evil:

Jeg plejer heldigvis ikke at få nedsmeltninger over ting jeg ikke kan selv, hvis jeg har en idé om at den ting er svær og det derfor er forståeligt hvis jeg ikke kan finde ud af det. Eller rettere… Hvis det ikke er en ting jeg ikke har en forventning om at jeg burde kunne. Og alt håndværker agtigt har jeg ikke en forventning om at jeg burde kunne… Havde jeg tænkt at der var stor risiko for nedsmeltning, havde jeg fået hjælp/hyret nogen til at sætte den op for mig.

Madlavning derimod… Madlavning der går galt er nedsmeltning gigante herhjemme.

7 Synes om

Torsdag så det sådan her ud

Nu ser det sådan her ud

Jeg er bare vræler og vræler igen, den køre ikke bare bare den første vask men lige nu starter jeg første helt rigtige vask med noget i
Ja jeg er mærkeligt men jeg vræler
Og virkelig kan mærke hvor meget det har taget alt pipet af mig

12 Synes om

Jeg er også sådan en der tuder nemt. Både af gode ting og dårlige ting. Enhver form for overvældende følelse kommer ud af øjnene på mig. Og ja det er da nok ikke den mest almindelige reaktion altid. Men sådan er det, og hvis man kigger på følelsen bagved og ikke på tårerne i sig selv, så er det jo helt naturlige følelser i situationen, som så tilfældigvis bare pibler ud af øjnene.

8 Synes om