Jeg hyler også for et godt ord. Der skal ingenting til, før jeg sidder og vander høns. Også vrede får mig til at tude og sådan har det bare altid været, så du er bestemt ikke alene ![]()
Det er præcis det samme for mig. Selvom jeg de seneste år er kommet bedre i kontakt med min vrede, så jeg rent faktisk føler vrede nogle gange. Men langt det meste bliver stadig skyllet ud, så at sige.
Fordele ved at lave over to kg frikadeller (ca et kg af hver slags):
- nem mad til mange, mange dage.
- meget stolt af mig selv.
Ulemper ved at lave over to kg frikadeller:
- opvasken
- jeg har ikke nogen opvaskemaskine
- jeg hader at røre ved hakkekød (jeg brugte handsker)
- løg
- har jeg nævnt opvasken?

Vi skal have fremkaldt billeder i stor format, fra fotograf, kan I anbefale et godt sted at få det gjort. Fotocare Holstebro er desværre lukket, så det er nok nemmest at gøre det online.
Jeg har fået lavet 2 forskellige steder - begge med (synes jeg selv
) godt resultat…
Kan ikke lige huske hvad de hedder, men kan checke?
Har lige haft fat i min (snart tidligere) bagbo, hun har solgt huset og jeg vidste ikke om det var her i weekenden hun skulle være ude af det, eller til den første.
Det er først den 1/12 jeg får nye naboer … unge mennesker med knapt et-årige tvillinger = min største frygt, at få en børnefamilie ved siden af, går i opfyldelse ![]()
#erikkesåvildmedbørn ![]()
En morgen i sommer kunne jeg dårligt gå på min højre fod, da jeg stod ud af sengen
Jeg er virkelig dårlig til at gå til lægen, men fik hurtigt stillet diagnosen hælspore via internettet - og den slags skal vitterlig gås væk.
Det er stadig ikke 100% perfekt, men den seneste uge har jeg næsten ikke mærket nogen smerter ![]()
Pyha! Vi skal også have nye underboer pr. 15/12 men vi krydser meget for at det ikke er nogen med børn - jeg er super dårlig til larm og sådan nogle små mennesker…de larmer bare, men tvillinger på 1 år ville nok også stå meget højt på min absolut no-go liste.
Føler med dig, min overbo har tvillinger på tre år, og her er Meget lydt!
![]()
Der går jo nok et par år, før de sådan rigtig begynder at lege vildt i haven …
og det er heldigvis den del af haven, jeg ikke rigtig bruger til noget, der støder op mod bagboen ![]()
Nogle gange kan man ikke forstå at der er forbud mod at have hund eller kat i en lejlighed men ikke børn…
Så Enig!
Ja og musikanlæg med en bas der brager gennem loft og vægge ![]()
Måtte lige google, det er nemlig kæresten, der står for at købe. Jeg spiller bare ![]()
Men ja, det er Oceanien, der giver nektar. Kan lige høre ham ad i morgen hvilke udvidelser vi ellers har ![]()
Det er nok ikke pga larm, der er forskel, de skader en hund og kat kan forvolde.
Har endnu ikke hørt om børn,cder har gnavet dørkarme i stykker
Men så kan de rive tapet af (gjorde jeg som lille) eller stoppe toilettet eller noget helt tredje. Plus så larmer børn meget mere end hunde og katte gør.
Vores spil er den engelsksprogede udgave, og udover Oceania, så har vi European, siger Casper (for det var igår jeg skrev beskeden, bare først idag jeg var på PC og kunne sende
)
Neej, men min bror og jeg formåede da under skænderier som børn at sparke hele to døre i stykker ![]()
Og dyr tegner ikke med tusser på tapetet, smadrer ting, spiller med store bolde osv.
Her har Mister ødelagt noget tapet i køkkenet (Hvem finder også på at sætte savsmuldstaper op i et køkken) men der var ½ meter sne udenfor, så han var pænt frustreret over at han ikke kunne komme ud.
Der er faktisk steder man ikke må have hjemmeboende børn, men det er så 55+ byggeri, altså kun seniorer.
Min bror og jeg har faktisk også ødelagt nogle håndtag på en dør fordi vi slådsede…