Uge 25 - Venskaber

Ugens tema er: Venskaber.
Det behøver ikke være venskab ml. 2 (eller flere) katte, det kan være med andre dyrearter, bamser, eller hvad din kat nu er bedste venner med :grin:

Regler:
Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

2 Synes om

Et gammelt billede fra dengang hvor vi stadig havde Thea, men absolut et der kan tåle at blive vist igen.
16729551_1635547896462213_5502818957821355273_n
Thea og Tjalfe havde et helt specielt bånd. Tjalfe tror stadig alle katte vil snakke med ham og bliver så skuffet når de hvæser af ham eller stikker af. Ville ønske jeg kunne få ham en ny kat, men det er ikke muligt PT.

15 Synes om

Der er ingen tvivl om at Cookies bedste ven er storebror Blua :heart:

12 Synes om

Stine og Buster ti minutter efter at Stine blev båret over dørtærsklen

2 Synes om

Mercedes og Mascot i en lidt for lille nullerput seng.

7 Synes om

Venskaber der ikke lige lå til højrebenet… :heart_eyes:

10 Synes om

Bølle-Bjørn 6-7 uger gammel, sammen med sin ‘‘voksenven’’ :grin:

10 Synes om

Snehvide brød sig egentligt ikke om andre katte, men Rags var undtagelsen - og han elskede sin prinsesse… :hjerte:


Rags og Snehvide, 09.05.2013.

17 Synes om

Psst, Mussi - ikke like før fredag. :slight_smile:

2 Synes om

Aleph-Dari

Mine 2 første somalier - taget 3 uger efter Dari til højre var var flyttet ind.

5 Synes om

Ups undskyld. Jeg havde ikke lige set, at billedet lå i den tråd :laughing:

2 Synes om

Ziva og Ziko var best buddies :heart: og selvom det nu snart er 1 måned siden vi sagde farvel til Ziva, så leder Ziko stadig efter hende, når han kommer ind om aftenen :cry:

12 Synes om

FB_IMG_1529431099565

Det første putte vaske billede af Jeppe og Mille :hjerte: Et venskab i den tidlige begyndelse :hjerte:

7 Synes om

Fanni og Mimi hygger på hotelværelset. :lovelove:

https://scontent.fcph1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/13494829_10154349172014797_4324134812979883923_n.jpg?_nc_cat=0&oh=5f09c36cb9f98c843ed85d3b2508f84e&oe=5BAAFD5C

7 Synes om

En af de første dage Theodoristen var hjemme hos mig efter hofteoperationen.
Det var så tydeligvis Fiona han havde savnet mest og hun ham :hjerte:

14 Synes om

Frida elskede bare sin Orla. Desværre blev han syg og måtte aflives sidste forår. :brist: (det er jo ik tilfældigt at jeg faldt for Alfred med sort/hvid pels). :wink:

12 Synes om

Frk. Friis og hendes højt elskede halvstorebror Gingersnap - de putter dagligt hos hinanden. Ligemeget hvor han ligger sig - får hun møvet sig med :slight_smile:

10 Synes om

Det bedste vi nogensinde har købt til Hugo er Louis - han gav Nobby det bedste sidste år :heart:

13 Synes om

Magic har fået en killing, skrev Hrönn. Og sådan var det med ham og Asani.

18 Synes om

Honey og Juliet… de var vitterlig hinandens bedste venner og et lille umage ægtepar :heart_eyes:

12 Synes om