Vi har fået en fin, ny, rød katteseng

Den er særligt attraktiv, fordi den står på spisebordet ved siden af computeren, hvor jeg sidder og arbejder.

Ja, man kunne altså godt ligge lidt bedre, hvis der nu var lidt mere plads. Men så må man slå støttebenet ned …

Det ser altså ud til at være en fantastisk hyggelig seng. :tihi:

:blush:
Hvor ser det hyggeligt ud, Ingrid

Det synes jeg også, det er. Og Chili må vel også mene det, siden hun bliver liggende :hoho:

:joy::heart_eyes:

Nu har jeg bestilt en fin, ny, lilla (den skal passe til urtepotterne) nullerput til den stakkels kat. En, der skulle være syet efter mål (6 kg) :slight_smile: Så må vi se, om hun gider bruge den. Det gør hun nok ikke. Jeg er sikker på, hun føler sig meget mere tryg i en lille kasse, når hun først har fået presset sig ned i den :heart:

Det stakkels lille myr venter stadig på sin nullerput :slight_smile:

Så kom den længe ventede katteseng endelig. Og som det nok fremgår, selv om billedet ikke er det bedste, er farven helt perfekt. Altså i forhold til potteskjulerne :wink:

Men der er noget, Asani helt har misforstået …

Den var jo til Chili! :venter:

Men pyt - den røde kasse er her endnu, hvis Chili også vil være her :slight_smile: Det vil hun så ikke lige nu. Hun foretrækker åbenbart PetFun.

Sådander! :heart:

Sagaen om den røde katteseng kan vist lukkes her :slight_smile:

Du siger bare til hvis der skal laves en seng mere og jeg skal nok huske at se om der er mere af det superbløde lilla stof i stof og stil næste gang jeg tager derud