Fotografier - uden katte

Hvor er det flot, er sikker på hun nok skal få det solgt <3

Av for s…


Og så skulle i se truckværnet, det her ikke en skramme

sprang trucken på dig?

Nej vi har en 40 cm høj kant i metal som jeg prøvede at flå op af gulvet

Jeg gætter på at det ikke helt lykkedes i første forsøg? :wink:

Brug et brækjern en anden gang - skinneben er alt for bløde… :wink:

God bedring, det gjorde sikkert herrenas!

Herrenas, kommer sikkert samme sted fra som mandeinfluenza. Ord opfundet for at understrege hvor dårligt man har det fordi alm ord bare ikke ikke er nok :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Synes om

Bestilte disse 3 dåser d 9 januar og aldrig har jeg oplevet noget der stinker så grimt, normalt elsker vores katte dem med tun, men disse vil de ikke røre, så der er sendt en klage

edit, vi har tidligere købt med tun, men aldrig oplevet denne grimme lugt

De var kvikke denne gang, jeg får refunderet det fulde beløb for alle 3 dåser, de vil ikke have den retur, så de er nu røget i skraldespanden. Dejligt at slippe for stanken i spisekammeret :fearful:

Gav mig selv en lille gave i dag, skønt endelig at være ejer af et ur igen og tilmed et jeg kan tåle at have på hele dagen :heart_eyes:

9 Synes om

Er det nu ? …det ligner forår …

14 Synes om

Ude på mit arbejde er råger og krager godt i gang med at bygge deres reder i toppen af alle de høje træer. Så ja, det er ved at være den tid :slight_smile:

1 Synes om

det er så ble nummer 27 fordelt i 3 pakker bleer der ser sådan her ud… :expressionless: Og nej det er ikke mus, for der er ikke hul i selve indpakning, kun bleerne og det er samme sted på dem alle sammen… Syntes bleer er dyre nok i forvejen (og ja jeg ved godt der findes billigere alternativer end libero touch, men Villiam får rød mås med det samme vi prøver andre) så nu har jeg sendt en mail til libero at de nok lige skal overveje at lave en ekstra kvalitetskontrol på deres bleer inden de pakker dem…

uanset om det er billige eller dyre bleer, så skal de jo være brugbare :slight_smile: så meget rimelig at sende dem en mail.

Træls med de bleer for ja de er dyre men om de så var billige løber det også op…

Lige det med rød numse, har i prøvet Levevis?
Det er jo ikke kun bleen som giver rød numse, men også andre faktor som hvor længe de har den på mens der er tis ect.

Libero er faktisk den ble der har klaret sig knap så godt. sugehastigheden ikke helt i top den blev bla. godt nok kåret som den bedste ble men her spillede bruger bedømmelsen meget ind, og det er som om nogle er lidt ‘farvet’ af mærket og derfor er mere tilbøjelig til derfor også at give ekstra plusser når de så også er Ok tilfreds med dem…

Selv bruger vi Levevis og de er faktisk den ble der har klaret sig bedst i den tekniske test, og blev nr. 2 Bleen har blandt andet testens hurtigste sugehastighed, og en rigtig god overflade tørhed. - Det med den klumper har vi aldrig oplevet men faktisk klumpede alle de Libero vi havde fået i de gratis baby pakker. Og nu har vi brugt dette mærke til barn nr 1 og nu også barn nr 2 og vi har endnu ikke haft en utæt ble MEN vi følger ej heller vægt anvisningen på bleen men altid brugt én ble mindre end anbefalet da vi oplever at bleen bliver for stor hvis vi skal følge de kilo der bliver anbefalet. :smiley:

Og ellers kan Stofbleer virkelig anbefales.

Bare ét pip hvis i ikke har prøvet de bleer så er det ét forsøg værd (hvis man ønsker - der er penge at spare) de er bestemt ikke dårligere end dem i bruger nu faktisk bedre, når man ser på det tekniske.

Vi har prøvet både levevis, lupilu, rema, fakta, pampers, ja så at sige dem alle sammen…

Og nu er det ikke for at bide af dig, men tror du selv jeg lader sønnike ligge med en våd ble ret længe? I øvrigt er vores søn utrolig sensitiv hvad det angår, så det kan slet ikke lade sig gøre at han har en våd ble i ret meget mere end 5 min førend han bliver rigtig utilfreds :wink:

Jeg orker ikke stofbleer, har rigeligt at se til i forvejen så behøver ikke lige at skulle vaske lorte bleer 24/7 :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vi køre med det der fungere for vores søn, om det så er bedst i test eller big time loser, går jeg ikke op i bare det fungere for hovedpersonen, i dette tilfælde Villiam, så er jeg lige glad med resten… Om vi bruger libero til nr 2 (hvis der nogensinde kommer en nr 2) er ikke sikkert, for hvem ved om det fungere der… :blush:

4 Synes om

Nu med kattekonge i huset :joy:

14 Synes om

Min guld hamster Verdi som er født D 29/1 - 2017 og stadig i fin form

!

15 Synes om

Det må da være kattedronning :grin:

2 Synes om

:joy: Sandt men kongen er den der slår hul først og dronningen der slår det sidste ned. Og lidt sjovt hun blev “konge” og en dreng blev dronning :smirk: og han Ville ikke have tøse kronen :rofl: M. Ville bare have noget på hoved! :see_no_evil::crown:

6 Synes om