Fotografier - uden katte

Punktet i enhver renovering hvor jo mere man laver jo mere forfærdelig ser det ud er bare dræbende… Det er herligt når man ligefrem kan glædes over der køres sand IND i huset :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Synes om

Og så fandt de lige lidt mere utæt varmerør under gulvet idag :venter: Mere drastiske metoder forventes taget i brug senest på mandag… me godt vi ikke har solgt det gamle hus endnu og er under tidspres for at komme ud!!! TRÆT af murstøv… sådan rigtigt træt…!

Troede i første omgang, at det hvide oven på grillen også var sne… :thinking: det låg må dæleme være godt isolerende… :hushed: :laughing:

2 Synes om

Nærmest lykkelig

Efter 5½ år uden opvaskemaskine …

12 Synes om

Me too - altså uden # foran :wink:

1 Synes om

Jeg har været rundt for at banke sneen af indhegningen …

14 Synes om

Lidt situations billeder fra matriklen, taget her til formiddag. Det er tøsne - og forsvinder i en vældig fart!

13 Synes om

Vores dejlige Bella :hjerte:

13 Synes om

gammel buk…desvære med snabelsko, enten er det området der er skyld i det, eller også er det genetisk…

6 Synes om

Øj ja, han kunne da godt bruge en tid hos beslagsmeden…:confused:

Ja, det er faktisk det sørgelige…de skal nemlig bare klippes og files…
men det er ikke muligt på vilde dyr, så i stedet tager det livet af ham en gang ved lejlighed

Var i byen med en hunkat i eftermiddags. Da jeg gik ud til bilen igen kom denne her susende op ad indkørslen - naboens kælegris :slight_smile: Naboens hund var lige i hælene, men jeg har jo så tit set en hund med halsbånd, så who cares :slight_smile: For en enkelt gangs skyld havde jeg mobillos lige ved hånden, og JA den gamle Nokia KAn skam tage billeder :slight_smile: Ih, den var sød - og den snakkede løs mens den begejstret niflede rundt! Tror såmænd ikke hankatteejeren synes den er nær så sød som jeg synes, for hun kaldte på naboen og sagde at du har både en hund og en gris gående herovre - igen! :fatdetnu:
billede0128

18 Synes om

Jeg synes også, at den er sød - og så er grise jo meget kloge og også renlige dyr. :hugs:
De er i den grad misforstået. :disappointed_relieved:

1 Synes om

Jeg er så enig

Den er da mega nusser, men indrømmer jeg forstår godt naben, hvis de gerne vil have en nogenlunde pæn græsplæne/have, for så’en bette sød størrelse kan i den grad flytte rundt i den :grin:

1 Synes om

På parkeringspladsen, hvor jeg mødtes med Brita i går, så vi denne lille stakkel ligge død under et træ :cry:

Lidt HDR snask fra da jeg var ovre at besøge min lillebror i februar, og vi kørte fra Ulfborg til Thisted. De første er fra Oddesund nord, og de to sidste er fra Flensborg Fjord hvor jeg besøgte Lille Okseø - hvor jeg var på koloni tilbage i 1971 :heart:

5 Synes om

Fundet på facetube :joy:

9 Synes om

I morges var gangen et rod, og jakker lå på gulvet i køkkenet :frowning: Men med lidt hjælp, har vi langt om længe fået styr på den, og der er sågar lys derude nu :smiley:

8 Synes om

:turtle: :turtle:

Polka & Viggo

9 Synes om