Kattebilleder i april

Det er hårdt at være kat :wink:

13 Synes om

Jeg lærte for mange år siden at man kun syr når de sover eller faktisk aller bedste løsning… i et aflåst lokale :laughing:

4 Synes om

Jeg sendte dem i haven og lukkede døren. Jeg låste den dog ikke :wink: men de blev ude og haven var trods alt mere spændende. I hvertfald for nu… :wink::blush:

4 Synes om

Elysia nyder vi er inde igen, efter en hel dag i haven. Hun har savnet begge piger, helt underligt nu hvor man har børn så er det som om vi ‘voksne’ ikke er no. 1 :see_no_evil::woman_shrugging:t3:

Det er altid pigerne misserne går til først og putter ved. :joy:

17 Synes om

Man skulle være kat… bare ligge der og nyde livet. Juliet hygger sig i hvert fald imens vi andre knokler løs ved computeren

17 Synes om

Nogle er til støvbad andre til græs… :slight_smile:


Bastian, 19.04.2019.


Dushara Tatters and Rags, 19.04.2019.

22 Synes om

Mors dreng. :kissing_heart: æh på hovedet :sweat_smile:

17 Synes om

I går stod den på dyrlæge besøg, hvor killingerne blev snippet og Tykke Bertha opereret på øjet, glæder mig til hævelsen er faldet og trådene væk

15 Synes om

Theodoristen ønsker jer alle en god og afslappende weekend :wink::grin:

18 Synes om

Mascot

Mercedes

Aicha

16 Synes om

Mine dejlige Ilikethis-missedrenge; Fritzz og Finn.

21 Synes om


De er ved at være ret glade for, at vi er flyttet og har fundet god tid til sofahygge igen :smiley:

18 Synes om

LouLou slapper af …

17 Synes om

Blua :heart:

19 Synes om


Flotte lækre Frej :heart_eyes_cat:

17 Synes om

Jeg kan ikke længere huske familieforholdene, men med de vampyrfangs må Blua da næsten være beslægtet med Fritzz. De fremstår bare ikke så tydelige på Blua på grund af farven :blush:

Jep, de er nemlig kuldbrødre :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

3 Synes om

Om du lige må tage et foto af mig…sagde Mulle…
Jo da…men du skal være hurtig for jeg kan ikke sidde stille i meget mere end 1 sekund :smile:
Og væk var han …

16 Synes om

4 misser i gården :slight_smile:

16 Synes om

Lige et tilfældigt og ikke særligt godt foto…men bare for at vise hvor stille og rolige vores misser er…altså dem der holder til i toppen…kig lige på nogle af bøllerne nede ved jorden :scream:

Elsker dem alle og jo værre de er her…jo bedre :heart:

17 Synes om