Kattebilleder i september

Det look her :smelter:

13 Synes om

Men den har også kun tre ben … det er måske meget almindeligt indenfor racen :huh:

2 Synes om

Jeps, det er en helt ny art :p:

1 Synes om

Missemor din klovn - barberede killinger - var der nu nødvendigt… :wink::grin:

1 Synes om

:yikes: whaaaat - man kan da ikke bruge en trebenet kat til avl :besvimer: Jeg tror simpelthen der er basis for at nogen kontakter klubben - eller i hvert fald skriver om det på facebook :wink:

2 Synes om

Ja, nogen burde hive fat i formanden … :cool:

1 Synes om

En ny udgave at en kattehule/seng :crazy_face:

9 Synes om

Der er nok dejligt varmt inde :slight_smile:

Det tænkte jeg også, men den har ikke været igang siden i søndags :see_no_evil: men ja, det er nok lidt lunt alligevel :hugs:

Jeg må virkelig have et alvorsord med hende, jeg er ret sikker på det er Alf, hun vil helst holde killingerne i stuen :dohdoh:

Pjat med jer, han er jo så sød og charmerende :smelter: det er jo ikke benet man avler med :p:

Jaa facebook, det kunne være så sjowt at slå det op i en af grupperne :hoho::hoho::hoho:

2 Synes om

Sådan bruges dovne eftermiddage her i huset

Kl. 14:03

Kl. 14:16 - stegen vendt en halv omgang

Kl. 14:26 - stegen får de sidste min. på den lade side

20 Synes om

Så skøn en flok, missemor med killinger :heart_eyes:
Man får helt lyst til at lægge sig på gulvet og putte sammen med dem alle.

2 Synes om

Apropos tråden om skødekatte: Hende her er virkelig en velcrokat. Sætter jeg mig i sofaen, er hun der i løbet af 30 sekunder. Computeren står i køkkenet, og derfor må hun naturligvis have en seng på køkkenbordet, så hun kan sove der, når jeg sidder der. Dog lægger hun sig først efter at have trippet rundt og have udført alle mulige tricks for at få min opmærksomhed. Som at kradse på døren ud til bryggersen, kradse på ruden, begynde at skubbe blomsterne i vindueskarmen ud mod kanten og den slags. Så ind imellem kan jeg godt tage mig i at tænke, at “nogle” katte kan være lidt FOR selskabelige :hoho:

17 Synes om

Dejlige Chili :hjerte:

2 Synes om

Bliv nu færdig nu har du taget tonsvis af billeder af mig i over 16 år :pote::pote:

13 Synes om

Altså du der er to fejl her…

  1. Kurven er ikke stor nok til at jeg kan putte i den :hmpf:
  2. Den ligger på min, jeg vil have opmærksomhed, plads :argh:

10 Synes om

Jeppe din tosse :dokdok: :joy:

7 Synes om

7 killinger på 7 etager :grin:

Vi øver ‘7 killinger på række på samme etage’ :joy::joy:

15 Synes om

“Hvem tændte lyset? Det er da ikke allerede morgen!”

15 Synes om

Når skabene skal undersøges

13 Synes om