Oktobers tanker.... fortsat ;)

Det kan jeg godt forstå :yum:

Hvad hedder han på stamtavlen?

Jeg mener at jeg har set navnet på maxizoo’s hylder. Mon de har dem?

Det tror jeg ikke. Jeg søgte på dem for at finde ud af, om der var et andet sted, og Zooplus er det eneste hit, jeg får.

bitiba.dk
kender dem ikke…men de skriver at patë er til hurtig levering

Bitiba.dk er efter min bedste overbevisning også Zooplus :slight_smile: De bruger i hvert fald præcis de samme tekster om alting, som fx når der er ventetid på levering. Måske er det Zooplus’ discountversion.

Så hvis der i dag står, at Catessy paté er til hurtig levering, står det nok også ved Zooplus. Så det må tjekkes med det samme :slight_smile:

Øv, Jim - det var en fuser. De skriver sådan her:

Det valgte produkt Catessy fin paté - 8 x 100 g er midlertidigt udsolgt.

Præcis det samme, som Zooplus skriver - også resten af teksten :slight_smile:

Nå nå :stuck_out_tongue: Han kan ellers ikke gøre for, at han har charme, og ligesom vader rundt i frøkner og så fruer :heart:

Han hedder Jupiter. Ideen er egentligt, at vi gerne vil finde noget kortere at kalde ham… Lige nu kalder vi ham nærmest kun killingen, og det holder vist ikke i længden :joy:

2 Synes om

Jupi. :heart_eyes:

Der var en hvid kat på YouTube ved navn Jupiter (& Kona).
Han var simpelthen så skøn!

3 Synes om

Min er helt sikkert skønnere :cool:

Jupi og Peter synes vi bare ikke ligger så godt i munden, men helt klart det mest oplagte!

Så starter pakningen. Er spændt på hvor mange gange, jeg kommer til at pakke Sigga ned… En kat i en lejlighed fyldt med papkasser - det skal nok blive sjovt!:joy:

12 Synes om

Det går fint at kalde ham killingen.
Theodor er stadig en killing og Theodor og Fiona i en omtale er “de små”, at de så bare er flere gange større og tungere end Chip, det er helt uvæsentligt lige her :slight_smile:

1 Synes om

Han hedder Jupiter. Ideen er egentligt, at vi gerne vil finde noget kortere at kalde ham… Lige nu kalder vi ham nærmest kun killingen, og det holder vist ikke i længden :joy:

@Lykke - Hvad med Joppe? Som i “Rädda Joppe”? :slight_smile:

3 Synes om

Jeg måtte lige Google det… Og jeg aner stadig ikke, hvad det er :ups: En børneserie?

Fra Wiki:

Rädda Joppe – död eller levande är en svensk barn-TV-serie från i 10 fristående delar, där varje del är cirka 10 minuter lång.

2 Synes om

Jamen, Lykke er jo gået glip af en rigtig gyser! Joppe var en muldvarpe-bamse, der tilhørte en lille svensk dreng, og han havde det med at blive væk og komme i farlige situationer (Joppe altså, ikke drengen). Jeg var altid ved at tisse i bukserne af skræk over, om Joppe nu blev reddet! Husker især et afsnit, hvor han var blevet smidt ud med skraldespanden og endte på en losseplads, hvor han var lige ved at blive destrueret! :scream:

Du kan se Joppe og drengen her:
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/M/MV5BNGY0MWYxYWItYzc3ZC00MDhmLTlhNWQtOGZiNWJkMmRmMTdkXkEyXkFqcGdeQXVyMTQzMjU1NjE@.V1.jpg

Uh og der var også et klip på youtube! Total nostalgi!

2 Synes om

@Ingrid, så langt kom jeg også, men det betyder ikke, at det siger mig noget :slight_smile:

@Trine, jeg var ikke engang tænkt på i 85 :tihi:

1 Synes om

Jeg rystede også i bukserne over Rässa Joppe, og jeg var også vildt bange i det afsnit hvor han røg i skraldespanden.

Gad vide hvordan børn ville reagere i dag, når de ser det…

På vej til NordSverige med arbejde - hold nu da op Århus Lufthavn er stille kl 6 en søndag morgen.
Før jeg er ved vejsende kommer min dag til at gå med to flyture, en lang togtur og så en kort gåtur.

2 Synes om

Ja, jeg var også virkelig på pinde når jeg så de afsnit! Uuh, og jeg haaaadede den der med en intro hvor et barn stikker fingeren ind ad en brevsprække og en anden klemmer på brevsprækken så der bliver sagt Av. Den intro havde jeg det svært med - Det må være til Et Lille Øjeblik? :gruble:

@Lykke - Jeg glemmer hele tiden hvor ung du er :stuck_out_tongue: Tænk at du ikke har set Rädda Joppe! Nå, men Joppe er stadig et godt forslag til et navn efter min mening :slight_smile:

2 Synes om

Jeg kan slet ikke huske Rädda Joppe men synes at kunne huske den der finger der sidder fast i brevsprækken

Husk at melde dit billede til ugens konkurrence: