Reaktionsknapper

Jeg har lige tjekket statistikken igen. Der er givet stort set samme antal likes (lidt flere) i de foregående 30 dage som ved sidste måling, og der er skrevet 11% flere indlæg.

Nu er statistik naturligvis taknemmelig, men overfladisk set er der i hvert fald ikke noget der tyder på, at reaktionsknapperne har en negativ effekt, som får os til at 1) nøjes med at bruge reaktionsknapper i stedet for at skrive indlæg og 2) give færre likes.

7 Synes om

Jeg nyder at der er kommet flere muligheder, og jeg bruger dem. Så jeg ser rigtig gerne at vi beholder dem! :blomst:

11 Synes om

Kan vi muligvis skifte den glade smiley ud med der ikke græder af grin? Jeg rammer jævnligt forkert, fordi der kommer tårer ud af øjnene på både den og den der er ked? :slight_smile: Og mens jeg bare retter, ville jeg være ked af det hvis jeg en dag ikke opdagede det, og nogen troede jeg grinede af deres triste indlæg :slight_smile:

2 Synes om

Det er teknisk set jo ikke noget problem at skifte den, men hvilken en skal det så være i stedet?

Kan man ikke bare bytte om på rækkefølgen, da de sidder ved siden af hinanden? Man rammer nemt den forkerte.

1 Synes om

:grin::smiley::smile::laughing:

Er jo alle gode muligheder. Hvad med en af de to sidste?

1 Synes om

Jeg opfatter det sådan, at Evas anke går på tårerne i øjnene og ikke så meget på, at man kan ramme forkert?

1 Synes om

Jeg rammer forkert, fordi de to sidder ved siden af hinanden.

2 Synes om

For mig ville problemet også blive løst ved at andre rækkefølgen.

1 Synes om

Man kan godt grine uden at få tårer i øjnene - derfor vil denne IMHO være bedre: :grinning:

2 Synes om

Vi kan evt gøre begge dele? :slight_smile: Vælge en anden smiley (uden tårer) og sætte den blå thumps-up imellem dem? :slight_smile:

4 Synes om

der er flere gode "grine"smileyer :klappe::tihi::grin:

1 Synes om

Det synes jeg, vi skal gøre. Men hvilken grine-smiley vil I have?

Jeg tror, at jeg - når vi alligevel er i gang - også vil få Rune til at udskifte :flag: med :denmark: Den første bliver klemt og ser mærkelig ud. Det er muligt, den sidste også gør, men jeg tror, modulet er bygget til standardsmileyer og ikke til vores private KG-samling :slight_smile:

5 Synes om

:smile_cat:
Det er jo et katteforum :grin:

Nej bare pjat den er ikke ret tydelig.
Jeg synes bedst om denne:
:grin:

4 Synes om

Så tager vi den :slight_smile:

1 Synes om

:grin: :ok: :cry: :tak: :denmark:

@RuneS, kan vi få lavet en ændring i reaktionsknapperne, så der både bliver byttet om på rækkefølgen af nogle af dem, og så der kommer to nye ikoner i stedet for eksisteren smil og flag. Se rækkefølge og ikoner ovenfor.

8 Synes om

Hvorfor skal den med flaget pludselig laves om? :slight_smile: Den gamle er da så sød

2 Synes om

Det er jeg enig i, at den er, når den bliver vist rigtigt. Det gør den bare ikke i det modul. Som du kan se ved dit indlæg - hvis ellers ikke systemet æder den. Og sådan her ser den ud ellers :flag:

Men hvis I vil beholde den, så for min skyld ingen alarm.

1 Synes om

Jeg aner ikke hvad du snakker om med ikke at blive vist rigtigt? :slight_smile: Er det noget smartphone noget den ikke gør det i, eller?

Jeg bruger aldrig smartphone til KG. Nu har jeg taget et billede af de to indlæg ovenfor, hvor du kan se både reaktionsknappen og smileyen indsat i tekst, som det ser ud hos mig. Det er da muligt, det ser anderledes ud på andre platforme eller i andre browsere.

Når det er sagt, kan vi sagtens ændre det tilbage. Men Rune har selvfølgelig implementeret det, jeg bad om i indlægget ovenfor.

2 Synes om