Tanker i april

Og det kan være en drone der tjekker fjernvarmen med varme søgende kamera. Det ved jeg at de gør i Hillerød. :slight_smile:

Jeg ville kunne leve med det hvis det var kommunalt el. lignende som fx. fjernvarme. Ved godt at de filmer. Men det er en lille drone uden nogen kendetegn, ville umiddelbart tro der skulle vaere en tilkendendegivelse paa dronen om hvem der ejer den hvis det er foerstnaevnte.

Men der staar ingenting paa den. Vores have er saa stor (1200 kvm) og der hvor den er faldet ned har man 100 % vaeret paa gale vegne som privatperson uanset om man er barn eller ej. Det er ikke tilladt at overflyve private personers have som privatperson.

4 Synes om

Gad vide om det er en af de sjældne, korthårede Mang Ku´er, der er løs :slem:

4 Synes om

Nu ved jeg af gode grunde ikke hvordan haven er eller hvor dronen var placeret :slight_smile: Men jeg ved, hvordan de kan opføre sig i blæst for Malte har en :slight_smile:
Der skal ikke ret stort vindpust til før den ender af pommeren til eller dratter ned for den sags skyld :slight_smile: Specielt hvis det er en til ikke så mange penge :slight_smile:
Jeg skal ikke forsvare overvågning, men de er altså ret ustyrlige :slight_smile:

Det færdige resultat … ca. 2 toner mørkere, end det var i går :crazy_face:

14 Synes om

Så må skorstensfejeren godt komme … :venter:
Jeg sagde til ham, at han ikke måtte komme før kl. 10, men nu er klokken snart halv-elleve …
Jeg har det ikke ret godt og mine øjne bliver ved med at glide i … vil bare gerne kravle i seng igen …

EDIT: Han kom selvfølgelig, da jeg sad på tønden :rolleyes2:

3 Synes om

Nøøjh jeg glæder mig til det hegn er færdigt så vi kan sidde uforstyrret på terrassen. :grin: også når der ikke er blade på alt.

1 Synes om

Det vidste vi godt! :rock:

8 Synes om

Vi skal have fibernet her i byen og det bliver der arbejdet på i de her dage … de gravede over på det modsatte hjørne i går (hvor jeg var skidtmas og sov trods larmen lige udenfor vinduet :sleeping:) og kl. 7 i morges vågnede jeg ved at de gik i gang igen. Lige nu bliver der gravet ind til mit hus, så der larmer og ryster og kattene er bange :woozy_face:
Jeg har hovedpine, så overvejer at flygte hjemmefra … :surrender:

Jeg er blevet revet flere gange på tre måneder med baby end jeg er på 6 år med katte…

Og her troede jeg katte var lidt farlige :surrender:

5 Synes om

Klip kløerne på den farlige dreng :wink::joy:

2 Synes om

Har du prøvet at klippe kløer på en baby?

En kat: Du tager fat om katten, holder fast i poten, klipper.

En baby: Du tager fat om baby, får den til at holde om din finger mens du hysterisk synger en sang i forsøget på at holde baby glad og tålmodig, du sætter saksen hen til neglen, du klip… Og der forsvandt fingeren! Eller den blev mast ned mod saksen :fearful:

Man bliver et nervevrag i forsøget, og når en halv negl på de fem minutter baby gider være med :joy:

4 Synes om

… jeg husker nu stadig, at jeg kom og hjalp med at klippe klør på Nobby en gang :wink:

Hvis du kan lære det på kat, så kan du også lære det med baby :smiley:

6 Synes om

Kan du ikke gøre det, når han sover ?

4 Synes om

Her er jeg bare bange for at gøre skade, ikke at komme til skade… Men jo, lærer det jo nok engang - og ellers må han klare det selv :smile:

Jeg har overvejet det, men om dagen sover han ude eller på min ene arm, og om natten har jeg travlt med at få bare lidt søvn :slight_smile:

Ellers en super god idé!

1 Synes om

Klip negle når de sover :grin: let og hurtigt. Har vi altid gjort.

Som sagt er han enten i barnevognen, på min ene arm eller det er nat…

Er nu lykkes med den ene hånd :tada:

5 Synes om

I må have gang i klikkertræningen :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Chili er enekat for øjeblikket. Asani er ved tandlægen. Rensning og røntgen i dag, og der er selvfølgelig 2 kindtænder, der skal ud, så han overnatter og får det gjort i morgen. Jeg kan slet ikke forstå, der bliver ved at være nogen tænder tilbage at fjerne. Stakkels mus :troste:

Men så får vi det overstået, før jeg selv skal under kniven, så han ikke skal vente unødigt længe på det.

5 Synes om

Skal de ikke også rives frem for at klippes? Eller har jeg fået forkert fat i det et eller andet sted fra? :smil: