Tanker i januar 2018

:klappe: Riiiiight :flojte:

Misserne har ikke behov for at være ude ret længe ad gangen i dag. Asani var heller ikke særlig tilfreds, da jeg glemte ham ude i haven og gav mig til at fodre fuglene til den anden side (en længerevarende proces - de er ret forkælede :hoho: ) Han var en lille anelse desperat, da jeg kom ind i stuen igen, og han stod og skrabte på havedøren. Og var blevet en forfrossen lille aby.

Men de bærer aldrig nag, nogen af dem, når jeg glemmer dem udenfor eller ude i bryggerset, eller får dem lukket inde i et skab. Så snart de bliver lukket ind/ud, så springer antennen i vejret, og de får sukkerkrog på halen og piler glade og tilfredse ind i stuen.

10 Synes om

Nåh, så er det vist ‘‘time-out’’ for mig … endelig :godnat:

4 Synes om

Hvis man “kan sit kød”, så synes jeg nu Flammen skuffer lidt på det mere specielle kød. Jeg har mere end en gang fået både krondyr og kænguru, som smagte af blod :confused: Det bliver simpelthen ikke pudset nok af, inden de steger det, af frygt for at miste de få gram kød… Ærgerligt, for det giver altså nogle små uheldige oplevelser.
Og Flammen er jo ellers især for kødspisere! Hvis ikke man virkelig kan lide at spise kød, så er det vel ikke meget bedre end Jensens Bøfhus lige ved siden af :slight_smile:

Café Piece er også virkelig godt, ligger oppe ad Boulevarden, men der SKAL så reserveres bord en fredag/lørdag aften :slight_smile:
Søgaards Bryghus - inde på Kloster Torv er også et dejligt sted med god mad til nogenlunde penge. :slight_smile:
Der er også mexikansk lige inden Grillen Burgerbar, som hedder El Mariachi. Den er flere af mine kollegaer vilde med. :slight_smile:

Men uanset - reserver bord, når I skal ind midt i Aalborg i weekenden - uanset, hvor I tager hen, når I kommer flere end to personer! :slight_smile:
Parkeringsrådet herfra er ubetinget at betale de småpenge et af parkeringshusene koster - Friis er dejligt nemt og vist faktisk det billigste I kan komme i :slight_smile:

Det med at finde gratis parkering i Aalborg er svært og kræver altid lidt af en vandretur. Kør ind i Friis og så har I hele midtbyens mange spisesteder inden for maks 10 minutter til fods :slight_smile:

Takker, der er bestilt bord på Flammen nu :slight_smile:

15 timers søvn blev det til, kun afbrudt af en tissepause … ville altså meget hellere dele det ud på de 7-8 timer hver nat! :surrender:
Kattene var selvfølgelig ved at dø af sult, da jeg stod op … de stakkler :flode1:

5 Synes om

Skønt vejr trods det er lidt koldt. Har været ude at gå med den bette, og nu sover hun.

Og jeg kan sysle lidt med nogle ting imens. :relaxed:

Hurra for lydbøger…er blevet medlem hos Storytel, har længe brugt Ereolen – men der var altid bøvl med det OG man kunne ikke aflevere bogen = slet ikke nok for mig med 3 bøger om måneden :books:
Hos Storytel kan jeg låne 100 bøger HVER dag, og downloade til at lytte offline …
Me like :blush:

Har lige hørt noget i en bog:
hvis man altid er i god tid, kommer man aldrig for sent

Så enkelt er dét :cowboy_hat_face:

4 Synes om

00

Ja, du læser rigtig. Næsten syv timer, og tæt på to millioner scannede filer! :open_mouth:
Håber da den når at blive færdig inden sengetid…

Er der mon fedt nok i dette foder? :tihi:

Altså nu gider jeg seriøst ikke mere. Er der ikke nogen der vil overtage mit uheld ?

Siden midten af november har jeg haft:
Et punkteret baghjul på min scooter
En forstrakt lår muskel
Knækket spidsen af en tand med fyldning = ny fyldning
Min computer skræm gav op
Smadrede min fod (brækket lilletå)
Hund med øjebetændelse/irreterede øjne = dyrlæge
og så i dag nægtede min scooter at køre videre da jeg ville hjem med mine indkøb og jeg måtte have Falck til at køre mig og scooter den 1½ km hjem…

Just … AARRRGGGHH.
Jeg var ude og køre i regnen for et par dage siden og det har frosset siden, så har en mistanke om scooteren ikke har kunne tørre ude i skuret. Jeg krydser fingre for at den “bare” skal have noget varme og at den så vil køre igen når den er blevet ordenlig tør…

Men altså, nu må det godt stoppe.
(Beklager for det sure opstød)

:troste:

1 Synes om

14 posts were split to a new topic: Havens fugle

Hvorfor tænker jeg på @Lykke når man på en tur kommer forbi en postkasse med star Wars navn og tilhørende figure, så hunden er en gående firkantet dims…

https://www.byzia.dk/product-page/kopi-af-familie-2

Her er vist et link til en der sælger dem

4 Synes om

Når man er ved at google nettet tyndt - Det er ikke alle som ved at man skal forholde sig kildekritisk, det kan jeg da se på nogle opslag. :dokdok:

Lidt hårdt ramt af natarbejde. Burde have været til pensionsmøde kl. 14, men vågnede for en gangs skyld først kl. 15,00! “Morgenmad” 2 i hast nedkastede halvtørre flødeboller fra Spangsberg og en dåse Coke Light… jow jow, det skal nok blive en produktiv dag…!! Godt der kun er en nattevagt tilbage i denne runde. Så overtager “the show craze” - torsdag begynder vi at pakke bil, og fredag går det løs nordenfjords. Hvilket jeg som altid glæder mig til, for vi har sådan et sejt hold til at lave kratteudstilling :slight_smile:

6 Synes om

Er der nogen, der kan undvære 3,5 mio kr? Min drømmebolig er til salg, men jeg har desværre ikke fået sparet hele beløbet op endnu, og det vil være så ærgerligt at miste den, bare fordi jeg mangler lidt småører :innocent::joy::heart_eyes:

1 Synes om

Det må være en at-at :slight_smile:

Men jeg forstår altså ikke hvad du mener :ups:

Der er da ikke ret meget Star Wars over Louis Skywalker, Chewmuffa, Rhys2-D2, Darth James og Han Otto (Hugo har ikke fået en karakter for vi kan ikke blive enige).

3 Synes om

:ahhhhhhh:
hvaffer sliber jeg oss mine knive så fordømt skarpe…
AV dk

Åh Jim, du kunne såmænd komme til skade med en sløv kniv - du er jo altid uheldig :confounded:

1 Synes om