TICA og FIFe fælles udstilling

Hvornår er der sidste tilmelding til Tica udstillingen ?

Der er lang tid til :slight_smile: Officiel sidste tilmelding er 7. oktober, medmindre vi opnår maksimum antal tilmeldinger inden.

Men der kan tages “late pages” indtil udstillingens start i det omfang, der er plads :slight_smile:

Jeg har tilmeldt et læs:
Tzari Amphetamine, lh kat
Ch Sofa Tigers Michigan kh kat
Rw SGC Lykken.Peer gynt, Kastrat lh, lørdag.
Og fik lov at låne :heart_eyes:
Tzari Freddy Loomis, killing , tror kh.

RW SGCA/TGC og GIP Lykken CurlyTsarina og Ichi kommer også med i fife delen.

Som Mette skriver, så medmindre vi opnår fuld kapacitet, så lukker kataloget d. 7. oktober - MEN - vi plejer at tage late entries, såfremt vi ikke er fyldt, hvilket betyder man kan tilmelde helt til lørdag morgen.

Det er dog fedest for klubben, hvis vi får nogle tilmeldinger inden. Husk, der er mange regninger, der skal betales. :slight_smile:

Vi håber at se jer alle sammen. Og flere bobtails ville da være lækkert! :smiley:

Jeg kommer selv med en hel flok!

Wyndchymes Fibonacci of Vankaras - Male Bobtail (TICA - Måske FIFé, ikke helt besluttet endnu :D)

Vankaras Lingo - Male Bobtail Kitten (TICA - måske FIFé, ikke helt besluttet)

Zendique James Brown - Neuter Exotic (TICA & FIFé)

ZACS Domino - Neuter NFO (FIFé)

Og så en overraskelse, som ikke flytter ind før lige før udstillingen :stuck_out_tongue:

Minder lige om, at der stadig er god plads på TICA udstillingen - og sikkert også hos Katteklubben :smiley:

Man kan tilmelde én eller begge dage og det er heller ikke nødvendigt at tilmelde det samme antal katte til begge udstillinger, så det er næsten så fleksibelt, som det kan være :smiley:

Jeg har tilmeldt

Templebar CornucopiaOfCocktails, SH female
Templebar Celebrity at Fitzers, SH alter

De bliver sandsynligvis kun tilmeldt i TICA, da Cocky allerede har vist, at FIFe udstillinger ikke er hendes kop te :slight_smile:

Vi har tilmeldt 2 MCO søndag - men pt. kun FIFE udstillingen, men jeg skal bestemt ind i hilse på inde ved TICA-udstillingen :smiley:

Så jeg håber, at Einar beslutter sig for at få orden på kraven, som pt. ligner noget tottet bras :roll_eyes:

Så synes jeg, I skal tage en kat med under armen, når I alligevel hilser på :stuck_out_tongue:

hvordan er ticas standard for Kurilean Bobtail

Jeg glemte den korthåret… standarden står som et link

Jeg gætter på - uden at have tjekket nogen af dem - at de er ret ens, eftersom den Kurilian, der sidste år blev FIFe World Winner har klaret sig særdeles godt i TICA :smiley:

Åh Ja, det havde jeg jo lige glemt :ups:

Nu er det sådan at jeg ikke vil miste begge ben som nævnt i tidligere indlæg, så udelukket for at deltage om lørdagen har jeg nu sagt mit job op :slight_smile:
Det er måske en let modifikation af sandheden men det lyder godt :laughing:
Anyway så kommer jeg med begge drenge lørdag :slight_smile:

Med ny bestyrelse i KK har jeg også besluttet mig for at komme, så senere idag tilmelder jeg:

Catika’s Mingus, SOM n klasse 2
og
DK Vorbeck’s Iriomote, NFO d 03 22 i klasse 11/12 (skal lige hjem og regne)

Da jeg også skal gå steward, nøjes jeg denne gang med FIFé-delen :slight_smile:

Jeg har også lige tilmeldt det hvide lyn aka Guliver til Tica søndag og får ham også lige tilmeldt KK om lørdagen :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Også på TICA-delen?

Det har jeg ikke helt bestemt endnu. :slight_smile: Lange har stort set ingen show erfaring så det er stadig under vurdering :slight_smile:

TICA er en af de bedste udstillingsformer til at give showerfaring, fordi de har mulighed for at prøve det igen og igen, inden de glemmer, at det faktisk kan være sjovt, det her :wink: Og der kommer nogle dommere, som jeg ved er supergode til at håndtere også de lidt usikre katte :slight_smile:

Så fik vi tilmeldinger fra Holland også - men vi har skam plads til endnu flere! Er sikker på, det bliver en rigtig hyggelig weekend, med masser af nye bekendtskaber i vente for mange!

For at spice det lidt op, er der hermed en gave på højkant, når vi når 60 entries, 100 entries, 110 og 120 entries. Gavernes vindere bliver fundet ved lodtrækning blandt de tilmeldte katte.

Vi har mange tilkendegivelser fra folk om, de kommer - men vi mangler stadig at se tilmeldingerne. :smiley: Hold mig underholdt! Jeg ELSKER at sende bekræftelser ud. :smiley: Og man kan SAGTENS tilmelde begge show formater. Det bliver en fest!