Januar tanker

1000 tak for de søde ord allesammen. Det er dejligt at høre at andre klarer sig fint uden tænder.
Men ja, det kommer nok til at gøre ondt på pengepungen. Bare røntgen og tandrensning kommer op på 2000,-

Dyrlægen har mistanke om TR pga. hans meget røde tandkød - andet var det såmænd ikke. Så jeg håber at det bare er en tandrensning der skal til.

2 Synes om

Herregud, jeg har TRE katte, der har fået fjernet tænder pga. TR. :laughing: Dvs. 100% af mine katte. :joy:
Kilo har ikke mange tænder tilbage i munden - der ryger lidt hvert år. :expressionless: Alban har kun fået fjernet en…eller er det to? Kan sgu ikke engang huske det. :roll_eyes: Bailey har lige mistet tre store kindtænder…
Tja…de spiser alle stadig masser af tørfoder. De klarer sig fint uden bisser. :wink:

Og ja, Agria er for nylig begyndt at dække TR. Hurra! :blush:

2 Synes om

Fritzz har feber og er dvask, så jeg har lige været en tur forbi dyrlægen med ham. I Randers, vel at mærke, for vores egne dyrlæger har ikke vagten, så der kom lige fremmed dyrlæge og taxa oveni den ‘fornøjelse’.
Well. Jeg ville gøre det igen i morgen, om nødvendigt. Jeg elsker den kat, og er SÅ hys når det kommer til mine knurhårsramte drenge. :hjerte:

8 Synes om

Rigtig god bedring til Fritzz :troste:

2 Synes om

God bedring med ham. :hjerte:

1 Synes om

Note:
Badminton er en farlig sport.
Er lidt øm forskellige steder, og har en monster hovedpine.
Nå piller er sagen, så er man igang med tirsdagen.

1 Synes om

God bedring til Fritzz

1 Synes om

Jamen, sådan kan du da ikke skrive uden at fortælle, hvad dyrlægen sagde :slight_smile:

1 Synes om

Fritzz havde over 40 i feber, ville ikke spise og lå bare sløvt hen, så jeg gik jo helt i panik!
Men dyrlægen sagde, at han i hvert fald ikke havde spist noget som havde forgiftet ham. Så langt, så godt. Hendes bud var enten en virus eller en infektion (han spandt så meget, at det nærmest var umuligt at lytte på hans lunger), så hun endte med at give ham en omgang bredspektret penecillin og noget mod smerter i led (forsaget af feberen) og noget kvalmenedsættende.

Så nu får vi at se. :kryds: :kryds:
Her til morgen har han tisset, spist lidt og drukket vand, og han har bevæget sig lidt rundt… Men han er stadig langt fra sit almindelige klatre-på-væggene jeg, så det ender nok med, at jeg også tager fat i vores egne dyrlæger.

3 Synes om

God bedring med ham :heart:

2 Synes om

God bedring til ham :kram:

2 Synes om

God bedring til Fritz. Det er da positivt at han har spist og drukket. Jeg håber det går den rette vej :kryds:

5 Synes om

Wow! … min økonomi er reddet :danse:



3 Synes om

Effektive folk. De har skåret helt ind til benet. Bl.a. har de sparet æ, ø og å.

3 Synes om

Ja, på nær den aller øverste del … mske den er lnt et sted fra :gruble:

2 Synes om

Lad os endelig høre, når du har været hos dyrlægen med ham :hjerte:

2 Synes om

Det skal jeg nok prøve at huske :slightly_smiling_face:

Tak :smiley:

Endnu en tur til dyrlægen med Fritzz, denne hos vores egen, og heldigvis kun til opfølgende behandling.
Jeg blev så bange i aftes da han pludselig var brændvarm og helt slatten, men nu lader han til at være i bedring, og jeg er fortrøstningsfuld. :slight_smile:

20 Synes om

Er der en kattegal der mangler netto mærker ?

Vi har en del mærker