Kattebilleder i april

I dag er det International Siameserdag. :smiley:

20 Synes om

Tæller jeg som en halv siameser med disse øjne? :green_heart::blue_heart:

19 Synes om


:heart_eyes:

16 Synes om

Aner det ikke, men du tæller i hvert fald som lækkerhaps! :heart_eyes:

1 Synes om

Øhhh ja… det har jeg jo sagt hele tiden, når nu i ikke helt har set lyset endnu :innocent:

1 Synes om

Tommy har et blødt punkt med alle misserne her …lige før så det sådan her ud :sweat_smile:
Monopoly, Mulle og Josephine …

14 Synes om

Og Mulle stirrer intenst på en tom tallerken i håb om, at skulle gemme sig en krumme :sweat_smile:

1 Synes om

Knud synes lige at han skulle smage min youghurt i morges.

16 Synes om

Nu spurgte du den anden dag om giftige planter i haven sammen med kattene. Alle løgplanter er jo i princippet giftige - inkl. fx den tulipan, som Sigga ligger bagved :wink:

Til gengæld ser det ikke ud, som om Sigga er spor interesseret i den. Vil hun have noget grønt, er jeg sikker på, hun vælger græsset først.

1 Synes om

Skye er meget fascineret af vaskemaskinen :wink:

17 Synes om

Tak :slight_smile: Det ved jeg godt, og derfor blev alle løgplanter fjernet, da vi lagde have om -troede jeg! For der har åbenbart ligget løg dybere end det lag, vi skrabede af. Og de kommer åbenbart gerne op gennem græstørv :argh:

Sigga holder sig desværre ikke til græs, men løgplanterne er ikke førstevalg, for der er et par andre planter (ikke-giftige) som åbenbart smager bedre.

1 Synes om

Lad mig lige se, om der her virker… I går optog jeg Finns kamp med en fluffy piberenser, og han ser så skøn ud. :smiling_face_with_three_hearts:

https://instagram.com/p/Bv8q0uTHIRD/

3 Synes om

Skønne Finn :smiling_face_with_three_hearts:

Det virker, men man skal logge ind på Instagram for at se den

1 Synes om

Øv, hvor træls. :expressionless: Jeg har ellers valgt at lægge den offentligt.

Kan man mon se denne? Den er indlejret, og dermed skal man ikke som sådan ind på Instagram?

EDIT: Øv, det skulle man alligevel.

7 Synes om

Altså - jeg kan fint se den, også fra linket, og har ikke Instagram konto… :ok:
Han hygger sig da vist! :grin:

3 Synes om

Jeg smelter :heart_eyes:

22 Synes om

Kattene har fået deres egen salatbar.

17 Synes om

Øj jeg har nogle som er meget misunderlige herhjemme lige nu :smiley:
Hvor kan man købe sådan et vidunder?

1 Synes om

Jeg købte bare en potte i Rema1000 og så besøgte jeg en planteskole og købte kattegræs, pletter i luften og stuebambus og plantede dem sammen. Kattene er vilde med den, og så er den endda dekorativ. :smiley:

3 Synes om