Tanker i april

Det er altså ikke korrekt.
Alt nyt både i Videbæk og hos Kølkær ligger på ca 145 kr meter.

Videbæk har haft 50% i nogle måneder pga de lukker butikken, men før da var det blot deres rester i kælderen og mindre stykker der var så billige.

Ja jeg handler ofte begge steder :wink:

ja de har en masse godt i Kølkær, MEN de har ikke de gode rester med 50% rabat, som Videbæk altid havde masse af :slight_smile:

og ikke mindst butikken i Kælkær “Hammaerum” er så overfyldt at det er svært at komme rundt og ikke mindst få rullerne ud af hylderne, når de ligger ½ m ruller ovenpå. personlig kan jeg godt lide lige at få rullen ud og se mønsteret ordentlig, men det må jeg opgive i Kølkær :frowning:

De har masser af store rester nede i bunden af lokalet til venstre. De er til 50%. Har du ikke set der område?

Men ja Kølkær kunne godt have et dobbelt så stort område, så det var lidt nemmere at overskue.

Jeg plejer at trævle deres side igennem hjemmefra og så spørge om hjælp.

Men ja der et tit mange ruller der skal flyttes, derfor jeg spørger om hjælp så kan de møfle rundt med rulerne.

De gange jeg har været i Kølkær har det stof jeg skulle bruge altså været noget dyre end jeg har kunne få nøjagtig det samme stof for i Videbæk… Så jeg vil altså meget gerne frabede mig at du påstår jeg lyver… Og det var så det sidste jeg skrev om stof og hvor jeg køber det henne i fremtiden…

Rolig nu Tanja - jeg skriver ikke du lyver!! blot er din viden ikke opdateret og det er to vidt forskellige ting! :blush:

Wuhuuu! Har lige talt med dyrlægen, og Sigga har simpelthen et fructosamintal på 274 på den nye måling :wehu: Det er inden for normalområdet!!! I den tid vi boede på Nørrebro kom hun aldrig under 650. Hendes glucosetal er stadig forhøjet, så hun har stadig sukkersyge. Men det fine fructosamin viser, at hun nærmest er perfekt fodret, motioneret og behandlet lige nu :slight_smile: Det er ekstra fedt at vide, fordi hun ikke har været til dyrlæge siden vi flyttede, hvilket betyder, at jeg har styret hendes kost og medicin baseret på mine observationer af hende - som så åbenbart er helt rigtige.

@galath og @Eva_K jeg ville skrive dette i “Sigga har sukkersyge”-tråden, så jeg holder historikken samlet, men kunne ikke få lov at skrive i den. Er den blevet lukket i forbindelse med overflytningen?

16 Synes om

Mon ikke også den mere motion hun får nu ved at være have-kat har været en medhjælpende faktor?

Jeg prøvede lige, og kunne godt. Det plejer jeg ikke at kunne, hvis en tråd er lukket…

Og hvor er det fedt!

Jo helt sikkert, og ved at have større hus med en trappe, hun kan løbe op og ned ad. :slight_smile: Og nok også det, at hun har mindre tid alene, fordi jeg er tidligere hjemme. Så er der mere leg, men også bare mere selskab, så hun ikke spiser fordi hun keder sig.

5 Synes om

Jeg har ikke nogen svar-knap i den tråd…?

Jeg kan heller ikke se nogen?

Heller ingen svar knap her…

Heller ikke svarknap her. Men dejlig opdatering Trine :smiley:

1 Synes om

@Trine Hvor er det dejligt…
Jeg husker selv tydeligt hvor dejligt det var når Busters tal er i orden - det giver lige lidt godt på dyre-ejer-kontoen, hvor man bliver bekræftet i at det man går det er det rigtige for katten

2 Synes om

6 flyttekasser + det løse, og der er faktisk plads til mer i up’en :slight_smile:
Jeg forudser at det depotrum snart er tømt for kasser og småting :slight_smile:

4 Synes om

Jeg har svaret i Sigga-tråden.

1 Synes om

Kølkær ligger tæt på min dyrlæge, så er faktisk tit forbi for at kigge, pt har jeg endnu ikke fundet rester til fornuftig pris hos dem :frowning: Måske jeg bare har været mega uheldig eller vi går efter vidt forskellige ting. mit er fortrinsvis jersey og isoli med print til børn :slight_smile: da det er børnebørnene jeg syr til :slight_smile:

men de har en masse farvede plast trykknapper til hagesmækker :slight_smile:

Jeg fortsætter med at kigge forbi, men heldigvis har jeg et godt lager at tage fra :slight_smile:

Lagde i fredag billet ind på en metal indhegning og vi aftalte afhentning, sender i dag sønnike afsted til Randers med bil og trailer, da han er 20 min derfra skriver hun at hendes mand har solgt den til anden side :argh::argh: spørg lige om konen var lidt arrig :argh::argh::argh:

Øj det er sgu frækt gjort!

3 Synes om

Ihh … hvor jeg gad at andre var bedre til at holde deres dyr hjemme :argh:
Så helt tilfældigt ud af vinduet, at der var både en hund OG en høne løs i min have … skyndte mig ud og få fat i hunden, før den åd hønen til morgenmad :rolleyes2:
Over og aflevere hunden på den anden side af gaden og da jeg kom tilbage, var hønen forsvundet … forhåbentlig gået hjem til sig selv :venter:

6 Synes om